Tripadvisor preuzima veću kontrolu nad cijenama turoperatora povećavanjem provizija

„Tripadvisor Experiences povećava provizijske stope te uvodi jedinstvenu minimalnu stopu, ovisnu o vrsti turoperatora i lokaciji“, stoji u e-mailu koji su primili turoperatori, a koji je zbunio mnoge, prenosi...

Tripadvisor Experiences povećava provizijske stope te uvodi jedinstvenu minimalnu stopu, ovisnu o vrsti turoperatora i lokaciji“, stoji u e-mailu koji su primili turoperatori, a koji je zbunio mnoge, prenosi Skift.

U e-mailu također stoji kako će Tripadvisor Experiences „prilagoditi maloprodajnu cijenu vaših proizvoda kako bi se uskladili s našim novim provizijskim stopama u vašoj destinaciji“, iako su iz kompanije tvrdili da nova politika neće utjecati na naknade koje operatori primaju za rezervacije.

Nadamo se kako ćemo time stvoriti uravnoteženije tržište s jedinstvenom minimalnom stopom provizije za sve operatore vaše vrste i u vašem području“, navodi se u e-mailu. „Uravnoteženo tržište omogućit će putnicima da se usredotoče na kvalitetu i jedinstvenost vašeg iskustva.

Iz Tourpreneura, podcasta o tržištu turističkih tura koji je objavio dijelove e-maila, izjavili su kako su iz Tripadvisora „mnoge svoje partnere za ture i aktivnosti ostavili u bunilu“.

Također, smatraju kako su operatori zabrinuti da bi se kupci mogli naljutiti ako rezerviraju višu cijenu putem Tripadvisora ili sestrinske kompanije Viator od one koja je objavljena na web stranicama turoperatora.

Laurel Greatrix, glasnogovornica Tripadvisora, izjavila je kako nova politika „donosi usklađenost našim cijenama te uravnotežuje tržište“.

Promjene su u tijeku, izjavila je, a kompanija je u procesu komunikacije s operatorima diljem svijeta.

Jared Alster, suosnivač i izvršni direktora strategije u marketinškoj agenciji Wildebeest, izjavio je kako je Tripadvisorova uporaba termina „uravnoteženo tržište“ zapravo „kod za prikupljanje provizija“.

Taj potez ima smisla iz perspektive Tripadvisora, rekao je Alster:

Oni sjede na gomili podataka o pretraživanju i rezervacijama te mogu implementirati dinamične modele cijena kako bi zaradili više po korisniku, odnosno vrsti i lokaciji proizvoda. Pitanje je, zašto to nisu učinili i ranije?

Ovaj potez Tripadvisora dolazi tjedan dana nakon restrukturacije svog sektora poslovanja vezanog uz putna iskustva. U trećem tromjesečju prošle godine, u tom sektoru su zabilježili pad prihoda od 46 posto.

Izvor/ foto: Skift; Tripadvisor; Pexels

Povezane vijesti: