Trivago u suradnji s TUI Musement prvi put počeo s prodajom tura i aktivnosti

trivago je jučer najavio suradnju s TUI Grupom, vodećom svjetskom turističkom grupom, kako bi korisnicima trivago-a omogućili izravan pristup više od 55.000 izleta, aktivnosti i prodaji karata u sklopu...

trivago je jučer najavio suradnju s TUI Grupom, vodećom svjetskom turističkom grupom, kako bi korisnicima trivago-a omogućili izravan pristup više od 55.000 izleta, aktivnosti i prodaji karata u sklopu TUI Musement platforme. To je prvi put da Trivago prodaje ture i aktivnosti na svojoj web stranici.

Tim povodom trivago je na naslovnoj web stranici objavio novu kategoriju- Aktivnosti ( Activities ), gdje se nalazi popis svih turira i doživljaja koje nude u suranji s TUI Musement.

Korisnici trivago imat će izravan pristup raznolikom portfelju iskustava, od vođenih obilazaka i kupnji karata za svjetski poznate znamenitosti i atrakcije, do jedinstvenih aktivnosti u svakoj destinaciji. Kako navode u trivago-u većina doživljaja imat će trenutnu potvrdu putem e-maila i mogu se otkazati do 24 sata prije početka, nudeći time fleksibilne uvijete otkazivanja.

“Budući da se nastavljamo diverzificirati dalje od klasičnog pretraživanja smještaja, uzbuđeni smo što ćemo predstaviti našu novu ponudu” Aktivnosti “u partnerstvu s TUI-om”, rekao je Axel Hefer, izvršni direktor trivago-a te dodao kako izađemo iz pandemije, vide veliku želju za putovanjem. „Zajedno s osnovnom ponudom, kupcima ćemo sada ponuditi mnoštvo prilika za izlazak i avanturu, bez obzira na njihove interese ili lokacije”

Trivago je jedna od vodećih svjetskih internetskih tvrtki za putovanja i izuzetno smo ponosni što smo partner za aktivnosti, rekao je David Schelp, izvršni direktor TUI Musement, odjela za ture i aktivnosti TUI Grupe. „Kako se vraćaju putovanja, pojavit će se potražnja za novim iskustvima, a ture i aktivnosti više neće biti dodatak, već ključni element ukupnog kupčevog postupka odlučivanja o odmoru. Digitalno rješenje koje smo pružili trivagou pomaže u ispunjavanju ove potražnje omogućujući korisnicima da prikladno pristupe najboljim iskustvima širom svijeta“, istaknuo je Schelp.

Ponuda “Aktivnosti” na trivagu trenutno je dostupna u Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Državama, Francuskoj, Njemačkoj, Rusiji, Španjolskoj, Italiji, Portugalu, Nizozemskoj, Poljskoj, Danskoj, Švedskoj, Norveškoj i Finskoj, a kasnije će se širi i na druge destiancije.

Trenutno na TUI Musement, kao i na trivago Activities, izlistano je 328 tura iz Hrvatske,

TUI Musement jedno je od glavnih područja rasta TUI Grupe

TUI Musement je dostupan putnicima širom svijeta u svim glavnim odmorišnim i gradskim destinacijama, uključujući 28 milijuna TUI kupaca godišnje. Trenutno postoji više od 170 000 iskustava, uključujući izlete, aktivnosti, karte i transfere. Oni se distribuiraju putem web stranica i aplikacija Musement i TUI te B2B partnera, uključujući vodeće svjetske OTA-e, turoperatore i turističke tvrtke.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN