Trpimir Kvesić, InSky: Međusobno razumijevanje i podrška unutar turističkog sektora je sada ključna

InSky kao najveći hrvatski dobavljač IT usluga okrenutih gostu u Hrvatskoj i regiji, potaknut trenutnom situacijom u turizmu, investira u što brži oporavak naše najjače gospodarske grane, na način...

InSky kao najveći hrvatski dobavljač IT usluga okrenutih gostu u Hrvatskoj i regiji, potaknut trenutnom situacijom u turizmu, investira u što brži oporavak naše najjače gospodarske grane, na način da omogućava odgodu plaćanja svih troškova implementacije, odnosno ne plaćanje održavanja i InSky licenci.

Podršku su u InSky-u da li su kako starim tj. postojećim klijentima, a tako sada i novim partnerima.

Odmah na početku krize, obavili smo individualne razgovore sa svakim partnerom, da vidimo kako im možemo pomoći ili olakšati ovu krizu u kojoj se našao cijeli turistički sektor, ističe Trpimir Kvesić, suosnivač i direktor InSky Solutionsa te dodao: “Svima smo smanjili broj licenci i troškove održavanje, kao i omogućili odgode plaćanja. Tako smo pronašli najbolji balans, jer svaka tvrtka ima drugačije izazove, a upravo individualni pristup svakom klijentu pokazao se kao najbolje rješenje. Naravno manji partneri su tražili, pa i dobili “više” beneficija, kako bi preživjeli ovaj period, dok su veliki ipak otporniji na sve šokove, te smo kroz personaliziran pristup svakom klijentu našli win-win situaciju za sve.

InSky senzibiliziran stanjem u turizmu uvodi odgodu plaćanja do kraja 2020. za sve nove projekte

Svim novim partnerima iz InSky-a omogućavaju odgodu plaćanja svih troškova implementacije, održavanja i licenci na 6 mjeseci od otvaranja barem 50% hotelskih i ostalih smještajnih jedinica u portfelju, ističe Kvesić, suosnivač te dodaje:

Ideja je došla na pamet kada smo pričali s novi potencijalnim partnerima koji su planirali i razmišljati o digitalizaciji svoje poslovanja , no kako je zbog izvanredne situacije, turizam stao , nisu imali financijskog kapaciteta da proces digitalizacije i da nadograde svoje poslovanje, što je inače, a kamoli danas imperativ u turističkom sektoru. Tako smo se odlučili im dati podršku kroz navedene benefite, kako bi im dali svojevrstan vjetar u leđa i da se mogu “zaulafati” u ovoj godini, kako bi bili puno spremniji za sljedeću godinu i kako bi nam u konačnici turizam dugoročno bio bolji i efikasniji ” izjavio je Trpimir Kvesić, suosnivač i direktor InSky Solutionsa.

Drugima riječima, sve turističke tvrtke koje do 30.6.2020. sklope ugovor o implementaciji TourismInSky rješenja koje uključuje i CRM i bazu gostiju i integraciju s PMS-om i kontaktni centar, omnichannel komunikaciju, grupnu prodaju, marketinšku automatizaciju, program vjernosti odnosno bilo koje od naših već poznatih rješenja to mogu napraviti bez ikakvih troškova do kraja ove godine.

“Vjerujemo da će ova mala gesta pomoći u realizaciji planiranih ili započetih projekata kako bi na vrijeme i spremni dočekali svoje prve goste u ovoj sezoni ” ističu iz InSky-a te pozivaju sve u turizmu da vrijeme manje posjećenosti iskoriste za potpunu digitalizaciju koja će već ove, a posebno narednih sezona opravdati svoju investiciju koja dolazi s odgodom.

Hvale vrijedan potez InSky-a jer trenutno svi se moraju udružiti i imati razumijevanja za sektor turizma, kako bi svi zajedno preživjeli ovu godinu i pripremili se za proljeće 2021. godine. Naravno, svi radimo radi ostvarivanja profita, no kao i uvijek, a pogotovo u ovoj situaciji, iznimno su važni kvalitetni partnerski odnosi i međusobno razumijevanje, kako bi svi zajedno iz ove krize, prvo istu preživjeli do proljeća 2021. godine, izašli još jači.

Manje je više. Što više tvrtki preživi ovu krizu te dočeka sljedeću turističku godinu spremnija, to će biti više poslovnih aktivnosti tj. posla za sve, a tržište će samim time logično biti jače i dalje će se razvijati.

Povezane vijesti: