Turopoljska svinja kao prepoznatljiv brend u restoranima Zagrebačke županije

Ulaganje u znanje doprinijet će lakšem ostvarivanju zacrtanih ciljeva i ubrzanom razvoju turizma Zagrebačke županije koja bilježi rast broja posjetitelja

Autor:  HrTurizam.hr

24. ožujka 2022.

Kuhari s područja Zagrebačke županije su od 22. do 24. ožujka 2022. godine upoznali su se s kvalitetom turopoljske svinje, pripremom mesa i jela od turopoljske svinje, kao i s modernim načinom pripreme. 

Turopoljska svinja ne podnosi industrijski uzgoj u zatvorenom već treba šumsku ishranu i mnogo kretanja, a da dosegne zrelost trebaju joj pune dvije godine. Međutim, upravo te činjenice ovu pasminu svinja čine vrlo cijenjenom – pogotovo iz gastronomskog kuta. Turopoljska svinja jedan je od simbola Turopolja, ali i veliki potencijal za razvoj turizma i poljoprivrede.

Grad Velika Gorica i Plemenita općina turopoljska, zajedno provode programe poticanja uzgoja turopoljske svinje i plasmana proizvoda od njezina mesa. Cilj je da turopoljska svinja postane prepoznatljiv brend prisutan u restoranima Zagrebačke županije. S tim ciljem je Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Veleučilištem Baltazar Zaprešić organizirala radionicu koju su vodili poznati chefovi Tomislav Špiček i Raul Lajtman.

Turopoljska svinja kuhari tzzz

Ulaganje u znanje svakako će doprinijeti lakšem ostvarivanju zacrtanih ciljeva i ubrzanom razvoju turizma Zagrebačke županije koji iz godine u godinu bilježi rast posjetitelja, ali i broj aktivnih dionika u turizmu te turističkih proizvoda koji su postali prepoznatljivi.

"Podizanje kvalitete cjelokupne destinacije jedna je od primarnih zadaća, a ulaganjem u obrazovanje kao i u provođenje projekata sigurnije kročimo prema našim ciljevima", naglašava Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.

Politika nula kilometara nema samo socijalno-ekonomski već i ekološki aspekt kroz održivi razvoj, jer se smanjivanjem udaljenosti između mjesta proizvodnje i potrošnje smanjuju transportni troškovi i potrošnja goriva, a što je važnije potiče se lokalna ekonomija, pogotovo malih OPG-a.

Prvi korak je edukacija, brendiranje, umrežavanje pa promocija, tako da je TZ Zagrebačke županija na pravom putu i ispunjava svoju primarnu funkciju. Turopoljska svinja mora biti prepoznatljiv brend u restoranima Zagrebačke županije, i zato je ovaj iskorak hvale vrijedan.

Da je barem više ovakvih primjera. 

Svakako treba istaknuti i kako je TZ Zagrebačke županije unazad par godina pozicionirala turopoljski tartuf, a priča je već zaokružena, kako s uključivanjem turopoljskog tartufa u gastro ponudu restorana u Zagrebačkoj županiji, tako i s odličnim turističkim proizvodom - lov na crni tartuf u Turopoljskom lugu.

/ / / Crni tartuf turopoljskog luga kao novi gastro brend Turopolja

/ / / Priča kako je TZ Zagrebačke županije brendirala tartuf

Fotografije: Turistička zajednica Zagrebačke županije

Autor:  HrTurizam.hr

24. ožujka 2022.