TZ Općine Plitvička jezera, Udbine i TZG Gospića dobile suglasnost za Udruživanje

U Ministarstvu turizma održana je treća sjednica Povjerenstva za udruživanje turističkih zajednica, osnovanog temeljem novog Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma, kako bi se raspravljalo o turističkim zajednicama koje su...

U Ministarstvu turizma održana je treća sjednica Povjerenstva za udruživanje turističkih zajednica, osnovanog temeljem novog Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma, kako bi se raspravljalo o turističkim zajednicama koje su podnijele zahtjev za suglasnošću za udruživanje

Kao što znamo, novim Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma, potiče se udruživanje turističkih zajednica, projektno i formalno. U projektno (sporazumno) udruživanje mogu se udružiti lokalne i regionalne turističke zajednice te turističke zajednice i jedinice lokalne samouprave koje nemaju osnovanu turističku zajednicu za svoje područje.

Tu priliku iskoristile su turistička zajednica Općine Plitvička jezera, turistička zajednica grada Gospića i Općina Udbina te su se projektno udružili u cilju zajedničkog provođenja aktivnosti usmjerenih razvijanju turističkog proizvoda i promociji destinacije tako da u zajedničkim aktivnostima djeluju kao jedinstvena destinacija. 

Područje Plitvičkih jezera, grada Gospića i općine Udbina nalaze se u krugu 50 kilometara, međusobno se dodiruju i nalaze se u krugu iste Jedinice regionalne samouprave – Ličko- senjske županije. NP Plitvička jezera raspolaže svjetskim prirodnim biserom i velikim brojem turista koji mogu upotpuniti svoj boravak Nacionalnom parku tako da produže svoj boravak ,posjete grad Gospić, centar županije, te odaberu neku od brojnih dodatnih sportskih, turističkih, adrenalinskih ili kulturnih aktivnosti. Nedostatak promocije povijesno poznatog i značajnog područja Republike Hrvatske, općine Udbina, odnosno srednjovjekovne Krbave ovim projektom bi se promijenila i destinacija bi dobila povijesno i vjerski značajniju ulogu nego što je to imala do sad. Udbina sa svojim položajem, povijesnim i kulturnim značajem, vjerskim turizmom i prirodnim posebnostima, te poznatom eko proizvodnjom može itekako pridonijeti razvoju zajedničke turističke destinacije u marketinškim aktivnostima koje nam predstoje, upotpuniti turističku ponudu, a na zadovoljstvo turista koji nas posjećuju.

/ / / ODLIČNA KAMPANJA I NARATIV: LIKA JE LIK

Zajedničkim programom moći ćemo kvalitetnije raditi na razvoju turističkog proizvoda i promotivnim aktivnostima Lika je lik ( lijek) ), te definirati turistički brend destinacije odnosno mikroregije kao cjeline.  Razvoj raznolike ponude i generiranje potražnje preduvjet su za cjelogodišnji turizam kojem težimo i koji nam mora osigurati stabilnost te puno značajniji učinak turizma na čitavo gospodarstvo. Raditi na cjelogodišnjem turizmu i odmicanju od sezonalnosti kako bismo ponudili kvalitetan i prepoznatljiv proizvod kroz cijelu godinu, pokušati dočarati sve što nude naše ruralne destinacije. Pružiti posjetiteljima korisne  i zanimljive informacije o turističkoj ponudi destinacije, prikazati atraktivnosti destinacije s ciljem privlačenja novih posjetitelja te pozicionirati destinaciju na turističkom tržištu uz izgradnju imidža destinacije kao sigurne destinacije koja nudi raznovrsnu ponudu, a tu prepoznatljivost zadržati kao naš trajni zaštitni znak” navode iz turističkih zajednica.

Pred turističkim zajednicama predstoji definiranje potencijalnih budućih resursa, inventarizacija proizvoda , programi razvijanja Outdoor ponude .

Ovo je prvi važan korak , preduvjet i forma, a tek sada slijedi kvalitetni sadržaj tj. definiranje zajedničkog turističkog brenda. Turizam nadilazi administrativne granice, zajedničko predstavljanje i razvoj destinacije iako su posebne na svoj način, čine jednu cjelinu, odnosno projektnim udruživanjem zaokružiti će se turistička priča.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN