Ukida se mostarina preko Krčkog mosta

Hvatske autoceste i Autocesta Rijeka – Zagreb, dvije državne tvrtke koje upravljaju s 1112 kilometara autocesta, spojit će se u jednu tvrtku, a odluka o tome trebala bi biti...

Hvatske autoceste i Autocesta Rijeka – Zagreb, dvije državne tvrtke koje upravljaju s 1112 kilometara autocesta, spojit će se u jednu tvrtku, a odluka o tome trebala bi biti donesena na sjednici Vlade ovaj ili idući tjedan. A tim spajanjem će se, ukinuti i naplata prolaza preko Krčkog mosta kojim trenutačno upravlja ARZ, prenosi Večernji list.

U Ministarstvu navode da će se objedinjavanjem upravljanja autocestama u državnom vlasništvu, među ostalim, olakšati i uvođenje novog sustava naplate cestarine. 

Nakon pokretanja Inicijtive “Ista prava želim” za ukidanje mostarine ili naplate cestarine preko Krkčkog mosta te raznih prosvjeda, početkom veljače ove godine, pokrenuto je prikupljanje potpisa kroz peticiju podrške. U dva tjedna prikupljeno je 11.559 potpisa za ukidanje naplate, a koji su predani Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

Kako ističu na FB stranici Ista prava želim koja je bila centralno komunikacijsko mjesto inicijative za ukidanje mostarine samo se čeka službena odluka Ministarstva. “Peticija je bila uspješna! Hvala svima koji su sudjelovali.”

Marko Boras Mandić iz inicijative Ista prava želim, također potvrđuje da se ukida mostarina, no da se čeka službena odluka : “Izgleda da smo uspjeli, no vjerovat ću tek onda kada vidim da naplatnih kučica nema”.

Krčki most je do sada ( i još uvijek je ) ostao jedini most u Hrvatskoj na kojem se naplaćuje mostarina iako je dobit od naplate već višestruko isplatila sredstva uložena u njegovu gradnju i održavanje. Zanimliva je informacija kako da je ugovorom o gradnji i društvenim dogovorom mostarina trebala biti ukinuta kada se troškovi izgradnje otplate.

Prijelaz preko Krčkog mosta za osobna vozila izvan sezone iznosi 35 kuna, a ljetna tarifa kao i na cijeloj autocesti je 10 posto skuplja.

Foto: TZ otoka Krka

Povezane vijesti: