UNWTO: Ostani kod kuće danas, kako bi mogao putovati sutra

Ako danas ostanemo kod kuće, možemo putovati sutra. Porukom solidarnosti i nade #TravelTomorrow, Svjetska turistička organizacija (UNWTO) poziva na zajedničku odgovornost putnika i turističkog sektora širom svijeta da se...

Ako danas ostanemo kod kuće, možemo putovati sutra. Porukom solidarnosti i nade #TravelTomorrow, Svjetska turistička organizacija (UNWTO) poziva na zajedničku odgovornost putnika i turističkog sektora širom svijeta da se bave COVID- 19 pandemijom koronavirusa.

STAY HOME TODAY, #TRAVELTOMORROW

Otkrivanje različitih kultura, prakticiranje solidarnosti i poštovanja, briga za okoliš, nastavljanje učenja, njegovanje dostojanstvenog rada, razvoja i održivosti, stvaranje novih prilika za sve, temeljne su vrijednosti turizma koje zagovara Svjetska turistička organizacija, a to su ujedno i glavni stupovi kampanje #TravelTomorrow.

Ova internetska kampanja, prema podacima UNWTO-a, imala je veliki utjecaj na društvenim mrežama i obuhvaća sve veći broj zemalja, destinacija i tvrtki povezanih s turizmom, gradovima, medijima i pojedincima iz cijelog svijeta. Zemlje poput Njemačke, Maroka, Mongolije, Omana i Urugvaja, kao i gradovi poput Bogote ili Beča, već su odobrile hashtag #TravelTomorrow i na taj način pojačale glas turizma koji je ujedinjen suočen s ovim neviđenim globalnim izazovom.

Stvorena je digitalna platforma za resurse koja pruža mogućnost da se svaki pojedinačni, poslovni ili institucionalni korisnik pridruži ovoj inicijativi, nudeći elemente poput slika za profile na društvenim mrežama, elektroničke potpise, kao i relevantne audio-vizualne sadržaje o turizmu i COVID- 19.

“Povijesno se turizam pokazao kao ključni pokretač međunarodnog oporavka. Već sada se moramo početi pripremati kako bismo izgradili temelje buduće otpornosti turizma”, rekao je glavni tajnik UNWTO-a Zurab Pololikashvili.

Odbor za globalnu turističku krizu, kojim predsjedava UNWTO, također je podržao ovu inicijativu u okviru preporuka koje je razvio za rješavanje ove krize. Među preporukama koje promiče Odbor je potreba za financijskom i političkom potporom mjerama oporavka usmjerenim na turistički sektor, u koordinaciji s međunarodnim razvojnim organizacijama, kako bi se ublažio utjecaj COVID-19 na zapošljavanje, zaštitio najugroženije segmente društvu i ubrzao oporavak.

Povezane vijesti: