Nedavno sam pisao kako Gorski kotar kreće strateški slagati svoju turističku priču.
Strateški planovi Turističke zajednice Gorskog kotara za ovu godinu jasno su usmjereni na novi komunikacijski iskorak prema domaćem tržištu i emitivnim, stranim tržištima kroz udruženo oglašavanje, ciljane aktivnosti prema tržištima njemačkog govornog područja kroz promotivni film kao i stranim posjetiteljima koj...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium