Via VINO – nova odlična destinacijska kampanja i zaokružen turistički proizvod Zagrebačke županije

“Vinarije Zagrebačke županije zovu vas na uživanje u dolasku jeseni, vinu, hrani, filmu, umjetnosti i glazbi. Zato krenite Via VINO” – narativ je nove destinacijske kampanje i projekta VIA...

Vinarije Zagrebačke županije zovu vas na uživanje u dolasku jeseni, vinu, hrani, filmu, umjetnosti i glazbi. Zato krenite Via VINO” – narativ je nove destinacijske kampanje i projekta VIA VINO, koju organizira Turistička zajednica Zagrebačke županije.

Manifestacija traje od 15. listopada do 15. studenog, a po prvi puta okuplja vinske, gastronomske i kulturne sadržaje širom Zagrebačke županije. Vinarije u okolici Zagreba u tom će razdoblju širom otvoriti svoja vrata, uz niz kvalitetnih dodatnih sadržaja poput projekcije filma u vinogradu, koncerata te izložbi okruženima već većini poznatim ljepotama samoborskog, plešivičkog, zelinskog i moslavačkog krajolika.

Ključno je za naglasiti kako se ne radi o jednodnevnoj manifestaciji – nego o četiri vikenda kroz mjesec dana, dakle cijelomjesečnoj kampanji, uz puno raznolikih kvalitetnih događanja, a sve se vrti oko vinara Zagrebačke županije tj. promociji vinske ceste zagrebačkog zelenog prstena.

Jedan od ciljeva TZ Zagrebačke županije je pozicionirati zagrebački zeleni prsten prema Zagrebu kao idealnu vikend destinaciju, a upravo ovakvim kvalitetnim i zaokruženim događanjima stvara se motiv dolaska. Upravo na tom tragu je bila i odlična suradnja TZ Grada Zagreba i TZ Zagrebačke Županije na destinacijskoj kampanji – Around Zagreb.

Logična i pametna suradnja koja zajedničkim snagama zadnje dvije godine promovira glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju pokazala se dobitnom kombinacijom od koje profitiraju svi, a ponajviše turisti i posjetitelji. Primjer je to dobre prakse koji bi trebale slijediti i neke druge turističke destinacije u Hrvatskoj, posebice u ovo izvanredno vrijeme za turizam, kada su potrebni novi smjer i energija, te proaktivno probijanje na tržište. Jer, turizam ne poznaje granice.

Via Vino je samo nastavak odličnog pozicioniranja zagrebačkog zelenog prstena prema Zagrebu, kao glavnom tržištu.

Via Vino prvo kreće kroz Via VINARIA kao glavnom komunikacijom gdje svaki petak i subotu, u periodu od 15.10. do 15.11., pozivaju sve posjetitelje da provedu vikende u jednoj od 50 vinarija širom zagrebačke županije. Uz glavnu komunikaciju, svaki vikend organiziraju se dodatni sadržaji: via kino, via note i via art.

U želji da se slavi vino i umjetnost 15.10. organizira je Via KINO, iskustvo koje spaja vino i film u vinogradu. Točnije, u Plešivici, u vinogradu kuće Braje gdje će biti održana projekcija jednog od najočekivanijih filmova krajem ove godine, James Bond ‘No Time to Die’. Uz film, posjetitelje će dočekati kesteni i portugizac koji su omiljeni su plešivički par, u pratnji poslastica vinogradske kuće Braje i Food truck hrane by Marin Medak.

Via KINO odvit će se i 23.10. u središnjem parku Velike Gorice. Iako ovo nije vinski kraj, uz projekciju filma bit će predstavljena izložba fotografija vinara, popraćena domaćim žesticama by Brigljević destilati i gin. Kako je ovo pak područje poznato po lovu na tartufe, imat ćete prilike kušati tartufe u tipično kontinentalnim jelima – kao što su štrukle s tartufima ili ajvar s tartufima, kao i razne druge delicije. 

/ / / Priča kako je TZ Zagrebačke županije brendirala tartuf

Via VINO obogatit će i događanje Via ART uz prepoznatljiva vina, birane delicije i izložbu u vinogradu! Odvija se 6.11. i prati svima dobro poznati blagdan Sv. Martina, zaštitnika vinara. 

Razgledajte izložbu fotografija vinara zagrebačke županije u Samoborskom muzeju i istovremeno kušajte odabrana vina.Via NOTE 22.10. dovodi koncert u bajkovito okruženje padajućih padina vinograda kurije Schwartz u Nespešu, u Sv. Zelini. Atmosferu će obogatiti ponuda jela iz Food truck by Marin Medak, kao i izbor vina vinarije Litterarii.

Također, u ovoj odličnoj vinskoj priči uključeni su i drugi vrhunski proizvodi kao što je već spomenuti Brigljević destilati i gin, kao i Varionica craft pivovara iz Pisarovine. Cijeli detaljan program uskoro će biti objavljen, kao i popis smještaja u Zagrebačkoj županiji. Zanimljivo ili korak više, projekt je financiran iz nastavka provedbe EU projekta – In Cultura Veritas. Ovakvim strateškim planiranjem korištenja sredstava svaka turistička zajednica na području RH treba težiti, od lokalne do regionalne.

Tako se razvija turistički proizvod i stvara motiv dolaska. Zaokružena priča, sinergija na terenu i kvalitetni sadržaj – to je ključ.

Za potrebe kampanje, kao odličnoj zaokruženoj priči: od vizuala, kampanje koja kreće, kvalitetnim raznolikim sadržajem, napravljen je i novi promotivni film TZ Zagrebačke županije – Vinske ceste Zagrebačke županije.


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN