U Zadru predstavljene prve pametne govornice u Hrvatskoj namijenjene turistima i građanima

U Zadru su predstavljene prve pametne govornice u Hrvatskoj, koje će građanima i turistima služiti kao izvor svih potrebnih lokalnih informacija, a dostupan im je i niz ICT usluga nove generacije koje će biti moguće plaćati kreditnim i debitnim...

U Zadru su predstavljene prve pametne govornice u Hrvatskoj, koje će građanima i turistima služiti kao izvor svih potrebnih lokalnih informacija, a dostupan im je i niz ICT usluga nove generacije koje će biti moguće plaćati kreditnim i debitnim karticama, besplatni Wi-Fi, mogućnost kupovine karata za parking i međugradski prijevoz.

Radi se o projektu transformaciji javnih telefonskih govornica koje poprimaju novu svrhu u skladu s novim potrebama građana i turista. Govornice također služe kao izvor korisnih informacija, kako građanima tako i brojnim turistima koji mogu vidjeti najavu svih događanja, najpoznatije turističke lokacije, bitne informacije itd.

Vollo i HT u sinergiji: Autubusne karte još bliže turistima

Ovo zanimljivoj priči, priključio se i Vollo, jedan od najbrže rastućih hrvatskih start-upova, bus-ticket platforma koja omogućava jednostavnu pretragu, usporedbu i kupovinu autobusnih karata Vollo, te je tako nakon kvalitetnih suradnji i integracija s Uber-om, FlixBus-om, BlaBlaCar-om te Nextbike sustavom javnih bicikala, ostvario je novu suradnju s Hrvatskim telekomom.

Sustav koji je Vollo implementirao u pametne govornice u Zadru nudi turistima i građanima da kupe autobusene karte na jednom mjestu. Ukupno 10 govornica na 10 popularnih lokacija u Zadru samo su početak ove revolucije ističu iz Volla, a očekuje se da će ovaj pilot-projekt uskoro zaživjeti te da će se sustav starih telefonskih govornica zamijeniti ovim zanimljivim, jednostavnim i opće korisnim rješenjem. Naša je suradnja s HT-om tek početak razvoja smart city revolucije, a posve smo sigurni da će ju u budućnosti doživjeti i drugi gradovi u RH te da će ovakvi uređaji biti dostupni na frekventnim mjestima kako bi građanima i turistima u svakome trenutku maksimalno olakšali pristup informacijama. objašnjava Marko Jukić te dodaje kako teže digitalizaciji transporta što podrazumijeva efikasnije prijevozne operacije i konkurentnije cijene. “Digitalizacija je neminovna, a kroz hibridnu se prodaju približavamo našim korisnicima” govori Jukić.

Da Vollo misli ozbiljno kada govori o pokretanju revolucije tzv. “pametnih gradova” potvrđuje podatak da je izabran u top 10 smart city i mobility startup-a od strane FIA-e, iliti Međunarodne automobilske federacije. Nakon zavidnog plasmana, tim Vollo otputovao je u Berlin gdje se susreo s DLV i FIA – vodećim stručnjacima i investitorima iz područja razvoja transportne infrastrukture i izgradnje tzv. “smart cities”. Cilj nam je integracija svih vrsta prijevoza. S tim u vezi, Vollo od početka ljeta nudi korisne informacije te vozne redove za željeznički i trajektni promet. Nažalost, mogućnost online kupovine preko Vollo-a za te oblike prijevoza još nije dostupna, no naš tim marljivo radi na tome da se to promijeni.” – objašnjava Jukić, suosnivač Vollo-a

Zanimljivo je spomenuti da su se Vollo servisom, koji povezuje preko 20 zemalja, do sada koristili ljudi iz ukupno 92 zemlje svijeta. Također, iz Vollo-a ističu kako su od jučer pokrenuli svoje predstavništvo u BiH kako bi na što jednostavniji, sigurniji i efikasniji način spojio svoje poslovanje, jasno je da ovaj mlad i entuzijastičan tim misli ozbiljno. I ne misli stati.

Za kraj Jukić ističe kako imaju velike planove za danji razvoj no kako je glavni cilj potpuna integracija i omogućavanje online kupovine karata za sve oblike prijevoza na jednome mjestu. “Podizanje i razvoj novih predstavništva. Ozbiljne suradnje. Ukratko: rast, razvoj, napredak.” zaključuje Jukić.

Povezana vijest: REVOLUCIJA U PRIJEVOZU – OSTVARENA SURADNJA VOLLA I UBERA!

 

Vijesti: