Zlatna pravila za investiranje u hotele

Postoje parametri na koje možemo i ne možemo utjecati. Važno je obratiti pozornost da konstante imaju što višu razinu kvalitete, a varijable mnogo prostora za unaprjeđenje, istaknuo je Orestes Fintiklis,...

Postoje parametri na koje možemo i ne možemo utjecati. Važno je obratiti pozornost da konstante imaju što višu razinu kvalitete, a varijable mnogo prostora za unaprjeđenje, istaknuo je Orestes Fintiklis, poznati poduzetnik s Cipra, za Booking.com, te otkrio svoja zlatna pravila za investiranje u hotele, na što sve treba obratiti pozornost prilikom odabira objekta te važnosti ugleda u industriji nekretninama.

Kada ulazimo u investiciju, moramo biti svjesni da postoje određeni parametari na koje ne možemo utjecati i koji se ne mogu promijeniti, kao što su, npr, lokacija, pristup i struktura građevine. Ti su parametri takozvane “konstantne”, dok se njima nasuprot nalaze čimbenici na koje možemo utjecati, “varijable”. Neki od tih faktora koji su podložni promjenama, ponekad se nalaze u nadležnosti vlasnika poput usluge, strukture troškova i efektivne prodajne strategije. Varijable koje ne podliježu kontroli vlasnika uvjetovane su pravilima tržišta, odnosno, zakonima ponude i potražnje.

U izboru lokacije za našu investiciju, savjetuje Fintiklis, moramo tražiti objekte koji imaju pouzdane konstante, kao i mogućnost unaprjeđenja varijabli. Naime, potencijal za rast, koji se nalazi izvan tekućih novčanih tijekova je vitalan. Idealna investicija bila bi svakako ona u kojoj su konstante na razini visoke kvalitete, dok u isto vrijeme varijable u nadležnosti vlasnika imaju mnogo prostora za unaprjeđenje. Drugim riječima, tražimo hotel s trenutno nepovoljnim tržištem, ali s temeljnim potencijalnom usmjerenim prema rastu u skorijoj budućnosti, primjerice s neravnotežom u odnosu ponude i potražnje koja je opet u procesu oporavka.

To je ujedno rizik koji naposljetku iskristalizira dobre vođe. Dobre i jake vođe pokazuju kombinaciju urođenih sposobnosti poput inteligencije, ali i lepezu naučenih sposobnosti koje su posljedica upornosti i teškog rada. Neke od njih su mogućnost utjecaja na druge ljude, strpljenje, pravednost i organizacijske sposobnosti.

Također, uspjeh ulaganja ovisi o ugledu investitora. Naime, ugled je rezultat godina pružanja usluga i ustrajnog rada, kao i profesionalnog tima menadžera čistog imena. Fintiklis upozorava da ugledu trebaju godine da se izgradi, a samo nekoliko trenutaka da se u nepovrat izgubi.

Ostati fokusiran na cilj te zadržati bistar i uravnotežen um, ključni su za uspjeh na turbulentnom tržištu današnjice. Svi koji nastoje razvijati svoje poslovanje trebaju biti ustrajni i nastaviti pokušavati jer mnogo dobrih ideja i planova nije uspjelo isključivo zato što za njih nije bilo pogodno vrijeme ili su rezultat loše sreće. Također, treba izvući najviše od naše jedinstvene točke prodaje, odnosno iz onoga što naš proizvod razlikuje od drugih i čini ga posebnim.

Cilj nam je da se gosti iznova i opet vraćaju u naš hotel. Uz sve prethodno rečeno, valja istaknuti i kvalitetu smještajnih jedinica i hrane. Izvanredna usluga je važna, zaključuje Fintiklis, a pod izvanrednom uslugom podrazumijeva se ustrajno ispunjavanje korisnikovih očekivanja s ispravnim stavom i smiješkom na licu.

Povezane vijesti: