Nextbike sustav javnih bicikala prisutan u preko 30 gradova u Hrvatskoj

Nextbike sustav javnih bicikala u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH danas broji više od 50.000 registriranih korisnika koji su ga prepoznali kao najpovoljniji, najbrži, najzdraviji i najzabavniji prijevoz. Dvoje prijatelja,...

Nextbike sustav javnih bicikala u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH danas broji više od 50.000 registriranih korisnika koji su ga prepoznali kao najpovoljniji, najbrži, najzdraviji i najzabavniji prijevoz.

Dvoje prijatelja, Krešimir Dvorski i Ante Gustin, hrabro i proaktivno su krenuli prije šest godina s pričom javnih bicikala promovirajući integralni javni prijevoz. U najmanju ruku cijeli put je bio trnovit, čak i ispred vremena sukladno sporoj reakciji i interesu tržišta, no danas kada su prošli onaj najteži put i izdržali mukotrpno probijanje leda, polako dolazi vrijeme velike ekspanzije sustava javnih bicikala.

Danas na šesti rođendan nextbike – sustava javnih bicikala, torta se reže u više od 30 gradova u Hrvatskoj i regiji, a ono što slijedi je integracija s drugim dionicima u javnom prijevozu te širenje mreže električnih bicikala.

U proteklih godinu dana narasli smo s 20 na više od 30 gradova. Sve više gradova i tvrtki ulažu u održivu mobilnost tako da možemo ustvrditi kako se ne radi o trendu već o dugoročnoj strategiji. Korisnici novih oblika prijevoza postali su kritična masa u kreiranju javnog mnijenja. Potreba za bržim i povoljnijim kretanjem od točke A do točke B uz korištenje najmodernijih tehnologija je ispunjena. Uz unapređenje korisničkog iskustva i uvođenje najnovije generacije bicikala s ugrađenim elektromotorom za potporu vozaču (pedelec), vrijeme je za ostvarivanje naše vizije integracije javnog prijevoza putem mobilne aplikacije“, poručili su osnivači projekta, Krešimir Dvorski i Ante Gustin.

Od ovoga ljeta, nakon višegodišnjeg iščekivanja, nextbike moći će koristiti građani i turisti u Splitu i Dugopolju, kao nove nextbike lokacije.

Integrirani javni prijevoz je imperativ, pogotovo u turizmu kao i većim gradovima, te posjetitelji i turisti mogu koristiti autobus, vlak, automobil i sustav javnih bicikala kao čari kombiniranog prijevoza.

Sustav javnih bicikala svakako je odlična dopuna turističkog proizvoda za turističke destinacije, a usudio bih se reći kako bi danas trebao biti standardna turistička ponuda, što nažalost još uvijek nije. Zamislite da je cijeli otok Krk povezan bikesharing stanicama ili cijela Istarska obala, a zašto ne i Slavonija od Baranje do Iloka, a sve povezano s lokalnom turističkom ponudom.

Sjedni, vozi i uživaj u autohtonoj turističkoj ponudi, što kažete?


Vijesti: