Run Croatia platforma širi se iz dana u dan

Foto: Pexels.com

Inicijativa za uključivanje u projekt krenula je od Berislava Sokača i njegovog tima iz projekta Run Croatia. Cilj je uključivanje studenata u što veći broj utrka visokog standarda, ali i pomoć u njihovoj organizaciji.

Nije prošlo niti dva mjeseca od kada je Hrvatska dobila prvi Run friendly hotel u Europi, a sada su na Run Croatia listi novi hotel koji se mogu pohvaliti posebnom ponudom za milijune trkača diljem svijeta. Naime, nakon LifeClass Terme Sveti Martin, u Run friendly hotel u Hrvatskoj pridružio se i prvi zagrebački hotel, hotel Westin Zagreb kao i Falkensteiner park hotel Punat. Ono što je još važnije, lista Run friendly hotela uskoro će se povećati za par puta.

Pozitivna energija, strast, vizija i odlična turistička zaokružena priča – to su glavni elementi ekipe koja stoji iza Run Croatia koncepta tj. Eco sustava koji se iz mjeseca u mjesec širi Lijepom našom te uključuje sve više partnera koji grade posebnu i jedinstvenu platformu za trkače.Bit Run friendly Eco sustava tj. cijele platforme koju diže Run Croatia tim sa svojim partnerima, je da sustav počne raditi sam za sebe. Da bi to postigli potreban je dobar sadržaj i raznovrsni partneri koji nude široku paletu kvalitetnih usluga i proizvoda za  određenu ciljnu skupinu, u ovom slučaju za trkače, istaknuo je Berislav Sokač iz Run Croatia nedavno u razgovoru za HrTurizam.hr.

Budući da je Hrvatska turistička zemlja u cijelu priču ulaze razni partneri, od Run friendly hotela, zdravstvenih klinika, restorana, gluten free i ekoloških proizvođača hrane do bankarstva kroz eWallet ili bezgotovinskog plaćanja kroz blockchain 2.0 loyalty program.

Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Croatia airlines i destilerija Duh u Boci – novi partneri Run Croatia platforme

U cijeloj Run Croatia platformi, a koji a se širi iz dana u dan, nalazi se već Poklinika Bagatin, spomenuti hoteli, Motion Travel – prva turistička agencija specijalizirana za trkače, OPG-i, platforma Zdravi Pinklec, kao i od nedavno Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment te destilerija Duh u Boci.

Potpisali smo Ugovor s prvom Run Friendly akademskom ustanovom. Između ostalog studenti će imati terensku nastavu volontirajući na utrkama kako bi imali društveno odgovornu aktivnost, a imat će i preporuku za zapošljavanje u Run Friendly firme.” ističe Sokač, te dodaje kako je dogovorena i suradnja s Destilerija Duh u Boci, koja je postala prva Run Friendly destilerija. Old Pilots Gin prvi hrvatski craft gin koji se isključivo radi biljaka ubranih u Hrvatskoj. “Upravo spajanje s Duhom u boci Run Croatia želi pokazati da je više od trčanja jer trčanje je simbol pokretanja” naglašava Sokač.

Također, već su ostvarene suradnje i s raznim OPG-ima koji nude gluten free i ekološko uzgojenu hranu, te dvije plantaže trešanja i aronije. U cijeli eco sustav pridružila se i platforma Zdravi Pinklec koja radi dostavu zdrave, domaće, organski uzgojene hrane, a da cijela priča bude samoodrživa, upravo ti OPG-i direktno se povezuju s Run friendly hotelima, kojima rade distribuciju.

U suradnji s Croatia Airlinesom, kao prvi avioprijevoznik na svijetu s ponudom za trkače, za početak će nuditi avio karte po 20% popusta na linijama na kojima lete kako bi se potaknulo domaće trkače da iskuse europske trke i da strani trkači dođu u što većem broju trčati kod njih. “ Ideja je da zajedno s Croatia Airlines radimo na promociji zemlje kao zemlje koja se odmiče od auto destinacije. Naša target grupa je 55 milijuna aktivnih ljudi koje želimo dovesti na brzi i komforniji način. Već sad sam pozitivan s razvojem projekta, no potpuno ću biti zadovoljan kad obojimo barem jedan avion Croatia Airlines sloganom: Fly to Run Croatia with Croatia Airlines. Po mom mišljenju to je jedini pravi call to action za razvoj našeg turizma i gospodarstva. Poruku nose dva pozitivna glagola, letjeti i trčati. Run ima značenje i pokretanja, pa i u poslovnom kontekstu je poticajan. Zamislite da se ta poruka pametno marketinški iskoristi i da avion povezuje tržišta gdje se 25% stanovništva pokreće na Run?” govori Sokač.

No ovoj priči svakako nije kraj, jer u planu je uključivanje i drugi zdravstvenih ustanova, banaka kroz blockchain 2.0 loyalty program i mnogih drugih usluga i proizvoda koji se vežu uz trkače jer trčanje nije samo trčanje, nego način života. Win – Win i jedinstven primjer u Hrvatskoj, ako ne i na Svijetu. Primjer koji će, siguran sam kroz par godina biti predstavljen na UNWTO platformi održivog razvoja turizma i postati jedan od vrhunskih hrvatskih izvoznih proizvoda.

Run Croatia platforma otvorena svima koji svojom pozitivnom energijom žele pokrenuti na bolje društvo u cjelini te ekonomske procese” zaključuje Sokač. Priključite se Run Croatia eco sustavu i budite dio pozitivne promijene. Tako se razvija strateški i održivi turizam.

Run Croatia od jedne male, ali snažne ideje, narastao je na veliki projekt – platformu za razvoj i promociju cijele destinacije ( Hrvatska ) kroz koncept trčanja ili Run friendly destinacije. Narastao je na projekt od strateškog značenja za cijeli naš turizam, barem bi trebao imati takav status. Ako smatrate da pretjerujem, samo malo budni sanjajte i zamislite mogući budući razvoj i implikacije cijele ove priče.

U cijelom konceptu su destinacije, bolja turistička potrošnja i kvalitetniji gosti, sport, zdravi način života, zdravstvene klinike, gastronomija, OPG-i, zdrava prehrana, avio prijevoz, obrazovanje, specijalizirana turistička agencija, hoteli, banke, odjeća i obuća… nastavite niz.

Za kraj, da zaključim, ovakvi projekti, heroji i ambasadori hrvatskog turizma su naša budućnost i smjer razvoja našeg turizma. Ovako se strateški i održivo razvija turizam, ovako se razvija pred i posezona, jer trkači upravo izbjegavaju “špicu” sezone zbog vučina i gužvi, ovako se razvija turizam, a ne da nam se i dalje turizam razvija po inerciji.

Kvalitetni razvoj nije slučajan.

On je plod strateškog razmišljanja, sinergije, kreativnosti i proaktivnosti svakog pojedinca, tvrtke, destinacije, Države.

Sve je na nama samima, želimo li kvalitetni rast i razvoj ili rast po inerciji i status quo. Pojedinci kao što je ekipa koja stoji iza projekta Run Croatia bore se na tržištu i razvijaju iz dana u dan, bez sinergije s turističkim institucijama, a pitanje je hoće li svoju “sreću” nastaviti u Hrvatskoj ili će je naći u drugim okolinama gdje će njihove ideje, strast i energija biti prepoznata.

 

Vijesti: