U Dubrovniku je u prosincu otvoreno čak 43 ugostiteljskih objekata

Znate onaj osjećaj, dođete van sezone i neku destinaciju a ono sve zatvoreno, radi jedan kafić i restoran? E toga svakako nema u Dubrovniku, barem ne u prosincu. Uz...

Znate onaj osjećaj, dođete van sezone i neku destinaciju a ono sve zatvoreno, radi jedan kafić i restoran? E toga svakako nema u Dubrovniku, barem ne u prosincu.

Uz produljenje sezone, bogat program Dubrovačkog zimskog festivala te raznovrsnu gastronomsku ponudu na adventskim kućicama, tijekom mjeseca prosinca u Dubrovniku se može uživati i u ukupno 43 otvorena ugostiteljska objekta na području grada Dubrovnika.

S obzirom na povećanje broja međunarodnih i domaćih letova tijekom zimskih mjeseci te interes i rast broja posjetitelja, Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s Gradom Dubrovnikom tiskala je novi informativni letak „Winter restaurants“, koji sadrži popis otvorenih restorana, pizzeria te fast food-ova tijekom mjeseca prosinca uz posebno istaknuta radna vremena.

Informativni letak možete preuzeti na web stranici Turističke zajednice grada Dubrovnika (https://bit.ly/2Su2QNr)  te u Informativnim uredima TZGD na Pilama, u Gružu i u Lapadskim Dvorima.

PRILOG: LETAK S POPISOM RESTORANA  / WINTER RESTAURANS DUBROVNIK

Ova suradnja je izrazito važna, jer sam trud u organizaciju događanja i manifestacija, kao i dodano ulaganje u što bolju zračnu povezanost pada u vodu ako destinacija ne diše “punim plućima” te nije živa. U suprotnom, možemo uložiti puno truda i novaca, dovesti turiste, a ako u gradu oni nemaju što vidjeti i doživjeti,  sve je pusto, zatvoreno i “mrtvo”, onda smo time dobili negativnu percepciju. Gubimo goste, bacamo trud, novac i vrijeme u vjetar te smo dobili lošu reklamu. Bolje da nismo ništa radili, nego dobiti lošu reklamu i preporuku.

Također, ovakvom promocijom dodatno dajemo na važnosti upravo onim ugostiteljima koji rade tijekom cijele godine, potičemo prodaju i dodatno ih promoviramo. Jer ako cijela priča nije zaokružena te ukoliko ugostiteljski objekti ne budu imali korist, a to znači zaradu, onda će cijela priča pasti u vodu. Tako i u slučaju hotela, dućana, muzeja itd… turistička destinacija je puno više od hotela. 

Također, moramo biti svjesni da cijela destinacija mora gubiti ( raditi i održavati hladni pogon, pa možda ići u i minus ) najmanje tri godine da bi uspjeli produžiti turističku sezonu i stvoriti turističku ekonomiju. Tko nam je kriv što do sada nismo kvalitetno i strateški razvijali dužu turističku sezonu, sad je puno teže. 

Ovo je odličan primjer kako u sinergiji s destinacijom upravljati i razvijati turizam. Ono što bi trebalo biti normalno i prirodno, jer turističke destinacije nisu niti ne smiju biti sami sebi svrha. Naravno ovo je samo jedan mali dio priče, a tu svakako možemo dodati i manji trošak najma terasa za ugostiteljske objekte  i druga financijska rasterećenje, osigurati im ravnomjerno neku od ciljanih grupa itd… sve je u komunikaciji. 

Da bi mogli razvijati turističku godinu, destinacije nam moraju biti žive.

Rekordnih turističkih jedanaest mjeseci u Dubrovniku 

Duborvnik je u jedanaest mjeseci 2018. godine ostvario rekordne turističke rezultate. 

Prema podacima sustava za prijavu i odjavu turista E-visitor, ne računajući podatke od nautike, od 1. siječnja do 30. studenog 2018. godine, u Dubrovniku je boravilo 1 250 614 turista, 8 % više nego u istom periodu 2017. godine, a ostvareno je 4 089 735 noćenja, 4 % više nego godinu prije. Najviše gostiju bilo je iz: Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Njemačke, Francuske, Španjolske, Australije, Hrvatske, Italije, Finske i Kanade.

U hotelskom smještaju je u jedanaest mjeseci bilo 670 589 turista, odnosno 7 % više nego 2017. godine, dok je ostvareno 2 162 309 noćenja, što je 4 % više nego prošle godine. U privatnom smještaju boravilo je 433 631 gostiju, 13 % više u odnosu na 2017. godinu, a broj ostvarenih noćenja u privatnom smještaju bio je 1 469 379, 9 % više nego prošle godine. 

Iako je u studenom zbog radova u Zračnoj luci Dubrovnik, ograničen zračni promet, ostvareni su odlični rezultati u turističkom prometu. Od 1. do 30. studenog u Dubrovniku je boravilo 34 507 turista, što je 28 % više nego u studenom 2017. godine i 75 605 noćenja, 19 % više nego prošle godine. Najbrojniji turisti u studenom bili su iz slijedećih zemalja: Hrvatske, Njemačke, SAD-a, BiH, ostale azijske zemlje, Republika Koreja, Albanija, Japan, Ujedinjenog Kraljevstva i Kine. 

Vijesti: