Zagorje objavilo novi promidžbeni film „Bajke na dlanu“

Krapinsko-zagorska županija objavila je novi promidžbeni film kojim žele na najbolji način predstaviti najuspješnije turističko odredište kontinentalne Hrvatske što većem broju potencijalnih gostiju. Turistička kampanja „Bajke na dlanu“, kako...

Krapinsko-zagorska županija objavila je novi promidžbeni film kojim žele na najbolji način predstaviti najuspješnije turističko odredište kontinentalne Hrvatske što većem broju potencijalnih gostiju.

Turistička kampanja „Bajke na dlanu“, kako se ujedno zove i film, bilježi odlične rezultate. Prošle godine je u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno 159.200 dolazaka i 349 tisuća noćenja, što je rast od preko 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.

Najvažnija tržišta su nam Slovenija, Njemačka, Poljska, Bosna i Hercegovina, Italija te Austrija. Novim promotivnim turističkim spotom i svim drugim promidžbenim aktivnostima u Zagorje želimo privući parove, obitelji s djecom te turiste koji traže destinaciju gdje kroz povijest, kulturu, umjetnost, gastronomiju, terme i brege mogu doživjeti suvremeni, aktivni odmor u tradicionalnom okruženju“, izjavila je Sanja Škrinjar, voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.

Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije, istaknuo je turistički uspjeh županije. „Došli smo do jedne razine u kojoj smo najbolji – najbolja smo destinacija kontinentalnog turizma u Hrvatskoj. Sada je pravo vrijeme za podbrendiranje po sektorima. Imat ćemo glavni brend – našu Bajku na dlanu, a razgranat ćemo ga po nekim kategorijama kako bismo promociju destinacije digli na još jednu višu razinu.

Županija je proteklih godina prilično puno sredstava ulagala u turističku infrastrukturu. Otvoren je novi autokamp u sklopu Termi Jezerčica, a u Desiniću hostel. U Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja novog hotela, u Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama treba početi sanacija i obnova hotela Matija Gubec i kultne Slamarice. Otvaranje novih smještajnih kapaciteta u toku je sa stvaranjem novih turističkih sadržaja i atrakcija. U Krapinskim Toplicama gosti mogu isprobati simulaciju vožnje helikopterom u Heli Centru Toplice, u Oroslavju prošetati Parkom znanosti ili pak voziti quadove ili letjeti balonima iznad Zagorja.

Kako bi istaknuli sve turističke ponude Zagorja, snimljen je promidžbeni film pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš i produkcijske kuće Krijas. „Četverominutni film koji ima i kraću verziju, sniman je prošlo ljeto na više od trideset lokacija – od onih najpoznatijih poput Velikog Tabora, Muzeja krapinskih neandertalaca i Marije Bistrice preko netaknute prirode do novootkrivenih lokacija među kojima su Bedekovčanska jezera i Muzej oldtimera Presečki. Snimka bilježi i šezdeset i četiri osobe, Zagorce zaljubljene u svoje Zagorje“, istaknula je Haleuš.

Jako veliki potencijal Zagorja u europskih okvirima su ljekovite termalne vode koje pogoduju razvoju i jačanju zdravstvenog turizma, jedne od najbrže rastućih turističkih grana u Hrvatskoj. Upravo ta činjenica je potaknula zagorske zdravstvene i turističke djelatnike na osnivanje klastera Zagorje, čiji je zajednički cilj stvoriti prepoznatljiv zdravstveno-turistički proizvod.

Vijesti: