Milenij hoteli i Solaris Resort od sljedeće godine pod jednim brendom – Amadria Park

Najbolji hoteli poznatih brendova Milenij hotela iz Opatije i Solaris Resorta iz Šibenika od sljedeće će godine poslovati pod imenom Amadria Park. Logičan je to slijed i korak prema...

Najbolji hoteli poznatih brendova Milenij hotela iz Opatije i Solaris Resorta iz Šibenika od sljedeće će godine poslovati pod imenom Amadria Park.

Logičan je to slijed i korak prema naprijed Ugo Grupe kao vlasnika ovih dviju hotelskih kompanija, Solaris Resorta i Milenij hotela, te će tako pet opatijskih i tri šibenska hotela biti pod jednim i novim brendom – Amadria Park.

Novi brend naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti, a njegovo uvođenje je logičan slijed višegodišnjih ulaganja u hotelske kapacitete, uvođenja novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge.  “Amadria Park je novi, hrvatski brend hotela kojim ćemo se još snažnije pozicionirati na domaćem i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost naših hotela”, izjavila je Ela Komlen, članica Uprave. Naziv Amadria Park odražava ljubav prema Jadranskom moru i sklad s prirodom, što je vidljivo i u stiliziranom listu koji se pojavljuje kao znak novoga brenda.

amaria4

Amadria Park se temelji na slobodi izbora između različitih kvalitetnih opcija, stalnom unaprjeđenju razine usluge i osobnom pristupu svakome gostu. Cilj nam je gostima koji dolaze na odmor pružiti toplu, obiteljsku atmosferu”, izjavila je Katarina Lilić, brend menadžerica Amadria Parka. Novi brend će se uvoditi postupno tijekom 2017. godine, a obuhvatit će hotele visoke kategorije sa 4 i 5 zvjezdica: Milenij, Sv. Jakov, Royal, Grand hotel 4 opatijska cvijeta i Agava u Opatiji te Solarisove hotele Ivan, Jure i Andrija.

Uz novi će brend biti povezani i dodatni sadržaji – Gastro World, Royal Beach Club, Dalmatinsko Etno selo, En Vogue Beach Club, Galija i Aquapark Dalmacija. Nazivi Solaris i Milenij koristit će se za ostale hotele i proizvode koji će tijekom sljedeće tri godine biti obnovljeni i integrirani u novi brend. “Amadria Park će svojom ponudom i kvalitetom usluge pozitivno utjecati na daljnji razvoj i pozicioniranje Opatije i Šibenika kao poželjnih turističkih i kongresnih destinacija”, naglasio je Goran Zrilić, član Uprave, ističući kako je u proteklih pet godina uloženo 560 milijuna kuna u izgradnju novih i obnovu postojećih kapaciteta te uvođenje novih sadržaja u obje destinacije.

amaria

Najveći kongresni centar u Hrvatskoj

Također, Ugo Grupa u Šibeniku gradi kongresni centar koji će s 1.500 mjesta biti najveći u Hrvatskoj. Investicija vrijedna 58 milijuna kuna će svakako staviti Šibenik u perjanicu kongresog turizma u Hrvatskoj i otvoriti novo poglavlje šibenskog turizma.

Vijesti: