Advent u Zagrebu generirao preko pola milijarde kuna potrošnje

Za razdoblje prvih 30 dana (01.12.-31.12.2017.) u odnosu na prošlu godinu, Advent u Zagrebu bilježi 23% ( 110.707 ) više dolazaka te 23% (199.752) noćenja u odnosu na prvih...

Za razdoblje prvih 30 dana (01.12.-31.12.2017.) u odnosu na prošlu godinu, Advent u Zagrebu bilježi 23% ( 110.707 ) više dolazaka te 23% (199.752) noćenja u odnosu na prvih 30 dana ADVENTA 2016.g., ističu iz TZG Zagreba.

U navedenom razdoblju ostvarenih dolazaka domaćih turista je bilo 36.380 (rast 11%) te stranih 74.327 (rast 30%), dok od ukupno ostvarenih noćenja domaći turisti su ostvarili 61.078 (rast 15%), a strani 138.674 (rast od 27%). Najviše stranih dolazaka je bilo iz Italije, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovenije, Njemačke, a noćenja iz Italije, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovenije, Njemačke.

Potrošnja generirana isključivo Adventom u Zagrebu bi trebala biti veća nego prošlo godine, kada je prema istraživanju Instituta za turizam prošle godine generirana potrošnja u rasponu od 390 do 438 milijuna kuna, dok se ove godine procjenjuje kako će zbog rasta noćenja i dolazaka, potrošnja generirana Adventom iznositi više od pola milijarde kuna. I to je najbolji dokaz tezi kako organizacija manifestacija nije trošak nego investicija.

Nakon tri uzastopne godine osvajanja titule najboljeg Adventa u Europi, iz TZGZ su istaknuli kako se više neće prijavljivati. Bez obzira što god netko mislio o spomenutoj tituli, ona je samo šlag na torti i prilika da se destinacija odlično promovira, a upravo je to TZGZ odlično iskoristila. Dakle, što god drugi mislili, Advent u Zagrebu je puno pogodak, a TZGZ je odlično iskoristila priliku i dobro unovčila titulu najbolje božićne destinacije u Europi.  Koliko je ona relevantna govore brojke o rastu dolazaka i noćenja, kao i o generiranoj potrošnji, te tu priča o relevantnosti portala European Best Destinations staje kraj. Titula najbolje božićne destinacije je relevantna onoliko koliko je TZGZ napravi relevantnom, a TZGZ je u tome uspjela i odlično brendirala cijelu priču, a na kraju i naplatila.

Upravo je to i smisao manifestacija, da postanu motiv dolaska te da se generira turistička potrošnja, koja se opet horizontalno i vertikalno disperzira na više industrija. I to je to, zaokružen krug.

Povezana vijest:

FULIRANJE PROGLAŠENO NAJBOLJIM SADRŽAJEM NA ZAGREBAČKOM ADVENTU

Vijesti: