Bravo za Aminess! U svoju gastro ponudu uveli su proizvode lokalnih OPG-ova

Turistička kompanija Aminess pokrenula je projekt pod nazivom „Okusi Hrvatske“ s ciljem da gostima svih aʼ la carte i pansionskih restorana u svojim hotelima i kampovima ponudi poseban gastronomski...

Turistička kompanija Aminess pokrenula je projekt pod nazivom „Okusi Hrvatske“ s ciljem da gostima svih aʼ la carte i pansionskih restorana u svojim hotelima i kampovima ponudi poseban gastronomski doživljaj s isključivo domaćim proizvodima odabranih regionalnih proizvođača te s obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava.

Ideja je nastala iz projekta Aminess Gourmet Lab, pod vodstvom chefa Davida Skoke, koji za cilj ima educirati mlade kuhare, konobare, barmene i ostale članove Aminess gourmet tima. Aminess ovim konceptom promocije hrvatskih autohtonih proizvoda svojim gostima želi ponuditi najbolje gastronomsko iskustvo. 

Upravo ono što je i sama esencija turizma, jer gosti žele probati nešto novo i drugačije, žele probati autentičnu gastronomiju. A Hrvatska se upravo kroz nevjerojatnu raznolikost i autentičnost može i mora pozicionirati u tom segmentu. Također, tako se stvara zdrav i održiv sustav, potiče lokalna ekonomija, te se baziramo na kvalitetu kroz svježe, domaće namirnice.

Projekt Okusi Hrvatske 

Zanimljivo je kako su cijeli projekt zamisliti u Aminessu. Naime, na jelovnicima će biti prisutni domaći proizvodi OPG-ova, a članovi Aminess gourmet tima gostima će dodatno prezentirati ponudu hrane i pića.

Gosti Aminess hotela i kampova tako će se imati priliku upoznati s hrvatskom gastronomijom kroz tri segmenta restoranske ponude – Hrvatska u boci, Hrvatska na tanjuru i Hrvatska na polici.

Hrvatska u boci predstavlja ponudu pića, od autohtonih vinskih sorti te rakija i žestokih pića do divljih i pitomih sastojaka iz netaknute prirode. Nakon pića na red dolazi Hrvatska na tanjuru, ponuda okusa regija u kojima se Mediteran isprepliće s kontinentom. Maslinova ulja, ukusne ribe i školjke, pršut i sir, tartufi i nacionalni specijaliteti spravljeni od lokalnih namirnica samo su neki gastronomski aduti s menija. U Aminess Maravea Camping Resortu nalazi se i pekara koja objedinjuje segment Hrvatska na polici. Među proizvodima kao što su zlatne žitarice, medovi neodoljivih cvjetnih nota, marmelade od zdravog lokalno ubranog voća i mliječni proizvodi od krava i ovaca koje pasu na obližnjim proplancima na kraju je sve odlično zaokruženo s ponudom domaće hrane od lokalnih OPG-a.

Trenutno su kroz jutarnji i večernji meni na buffet stolovima u hotelu Aminess Maestral u projekt Okusi Hrvatske uključeni proizvođači Agro Klaster s proizvodima iz Vukovarsko-srijemske županije, Histris s domaćim istarskim mesnim delicijama bez glutena, soje i laktoze, ribarska zadruga Istra sa specijalitetima spravljenim od svježe ulovljene ribe iz Jadranskog mora, te OPG Orbanić s obiteljskom tradicijom pripreme sireva i mliječnih delicija proizvedenih od mlijeka s istarskih pašnjaka.

Foto: Pexels.com

Uskoro će ova ponuda biti uvedena i u ostale Aminess hotele, a u ljetnim mjesecima ponuda će se proširiti i na svježe voće i povrće.Aminess pokrenuo projekt Okusi Hrvatske.

Bravo za Aminess. Odlična zaokružena priča, koja će nadam se, samo rasti u kontekstu uključivanja sve više i više lokalnih OPG-a.

Upravo to mora biti naša vizija zavoja tj. trebala je biti postavljena odavno. Upravo se tako se povezuje Plava i Zelena Hrvatska. Zamislite samo koliko je dnevna potreba recimo Pule ili Splita za domaćim jajima? A mjesečna? Tu pričamo o brojci od preko 100 tisuća jaja… Koliko bi OPG-a trebalo uključiti samo za proizvodnju jaja za potrebe turizma u svakom gradu. Ne jedan velika tvrtka, nego na tisuće mali OPG-a, koji bi zapošljavali po 3-5 zaposlenih, ostali u ruralnom prostoru, razvijali kao dopunu ruralni turizam ( primjer Toskana ).

E da, tako se strateški i održivo razvija turizam, a ne da kroz turizam potičemo uvoz.

Vijesti: