Brinete li o brendu svog hotela? Siguran sam kako će svi iz prve odgovoriti potvrdno na ovo pitanje, ali pitanje je puno kompleksnije i dublje nego se čini. Krenimo redom.
Svi znamo kako se brend dugo stvara, a možeš ga uništiti u sekundi – jednim lošim potezom ili čak jednom nezgodnom rečenicom. Zato je za rast i njegovanje brenda potrebno uložiti sve resurse i pažljivo osluškivati trendove i trž...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium