Croatia Feeds – prva hrvatska kampanja kao Google „case study“

Skloni smo argumentirano raspravljati o radu HTZ-a, kako negativno, tako i pozitivno, logično jer se radi o važnoj temi, a to je promocija i brendiranje našeg turizma i Države....

Skloni smo argumentirano raspravljati o radu HTZ-a, kako negativno, tako i pozitivno, logično jer se radi o važnoj temi, a to je promocija i brendiranje našeg turizma i Države. Tako svakako treba pohvaliti suradnju s Google koja se pokazala jako uspješnom, te su rezultati kampanje 40 posto bolji od očekivanih tj. prosječnih kampanja.

Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, a u sklopu koje istu ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja.

Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih uz Hrvatsku. U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. „Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Upravo se sami koncept po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“ istaknuo je direktor Staničić te dodao kako naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga.

Hrvatska turistička zajednica projekt i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tijekom mjeseca kolovoza prošle godine. Glavni cilj kampanje je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.

Google / Croatia Parodies Clickbait to Lure Travellers: You Won’t Believe How They Did It

 

Vijesti: