HGK predstavila novi hrvatski brand jedinstvenih hotela: Stories, Croatian Unique Hotels

Novi hrvatski brand jedinstvenih luksuznih hotela predstavljen je jučer, 1. ožujka, tijekom Europskog summita Međunarodne udruge luksuznih hotela u Rovinju ističu iz HGK. Riječ je o brandu Grupacije jedinstvenih...

Novi hrvatski brand jedinstvenih luksuznih hotela predstavljen je jučer, 1. ožujka, tijekom Europskog summita Međunarodne udruge luksuznih hotela u Rovinju ističu iz HGK.

Riječ je o brandu Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela osnovanoj pri HGK prošle godine, s ciljem što snažnijeg pozicioniranja posebnih hrvatskih hotela na svjetskom tržištu luksuznog turizma, a ambasadorica branda bit će poznata glumica Eva LaRue iz serije CSI: Miami.

Moderni potrošači luksuza danas žele jedinstvene doživljaje i destinacije koje pružaju autentičnu i bogatu prirodu, kulturu i povijest. Upravo su jedinstveni doživljaji okosnica branda Stories, Croatian Unique Hotels – zajedničkog branda hotela Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK. Brand Stories spaja želje modernih potrošača s ljepotom Hrvatske i posebnošću pomno biranih hotela u jedinstvene doživljaje vrijedne prepričavanja. Sloganom You are the Writer pozivaju goste da, nakon što prožive autentično iskustvo podijele, to isto s drugima.

Svjetski trendovi pokazuju da potrošačima luksuza postaju važnija posebna iskustva od materijalnih dobra, na temelju kojih odabiru hotele. Zadovoljstvo mi je da je, prateći svjetske trendove i strategiju razvoja hrvatskog turizma koja potiče podizanje kvalitete hotelskog smještaja te stvaranje sadržajno bogatoga turističkog portfelja, HGK omogućila platformu za osnivanje i djelovanje Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela koja objedinjuje sve spomenuto i čiji smo zajednički brand Stories danas predstavili“, istaknula je direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić.

stories3

Stories, Croatian Unique Hotels postao je prvi brand biranih jedinstvenih luksuznih hotela koji obuhvaća hotele Kazbek, The Pucić Palace i Villa Dubrovnik u Dubrovniku, hotel Adriana u Hvaru, hotele Adriatic, Meneghetti, San Rocco i Valamar Isabella u Istri, palaču Lešić Dimitri u Korčuli, hotel Alhambra u Malom Lošinju, hotele Bevanda i Navis u Opatiji, hotel Vestibul Palace u Splitu, hotel Life Palace u Šibeniku, dvorac Martinis Marchi na Šolti i hotel Bastion u Zadru. “Trenutno Stories hotele čini 16 iznimnih, pomno biranih hotela koji su morali zadovoljiti stroge kriterije ulaska. Većina naših hotela jesu dobitnici priznatih međunarodnih nagrada, nekoliko njih su članovi renomiranih svjetskih hotelskih udruženja, a dva su restorana iz naše grupacije preporučena u Michelin vodiču. S novim brandom i zajedničkim nastupom cilj nam je pozicionirati Hrvatsku i kao destinaciju posebnoga, luksuznog turizma“, izjavio je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK Nenad Nizić.

Vizualni identitet branda sjedinjuje glavni motiv hrvatskog crvenoga kvadrata s rukopisom o autentičnom doživljaju u Hrvatskoj. Autor vizualnog identiteta je Sandro Dujmenović, a iza brand strategije i imena stoji Anja Bauer Minkara i njezin tim brand konzultanata (prije Brandoctor, sada Fabular).

Više o cijelom projektu kao i popisu hotela koji su uključeni u projekt ” Stories, Croatian Unique Hotels”  možete saznati na www.storiescroatia.com

Vijesti: