Joško Stella: Pred nama je odgovornost da stečenu popularnost i kvalitetu potvrdimo svakom gostu koji nam je ukazao povjerenje

U prvih šest mjeseci 2017. u Splitsko-dalmatinskoj županiji se prema sustavu eVisitor odmaralo 844 tisuća turista u komercijalnim objektima, što je 27 posto više nego u istom razdoblju prošle...

U prvih šest mjeseci 2017. u Splitsko-dalmatinskoj županiji se prema sustavu eVisitor odmaralo 844 tisuća turista u komercijalnim objektima, što je 27 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, te je u svim oblicima smještaja ostvareno ukupno oko 3,88 milijuna noćenja, odnosno 23 posto više nego 2016. godine.

Pozitivnom trendu rasta turističkog prometa najviše su pridonijeli strani turisti kojih je došlo oko 750 tisuća ili 30 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Sa zabilježenih 94 tisuće dolazaka domaćih turista ostvaren je 6 posto bolji dolazak, dok je sa 285 tisuća domaćih noćenja zabilježen njihov rast od 1 posto. “Prvu polovicu ove godine završili smo sa izvanrednim rastom dolazaka i noćenja, prepoznati od gostiju iz cijelog svijeta, pri čemu je najveći udio u tim predsezonskim dolascima imao grad Split sa čak 31 posto više dolazaka i noćenja. Idućih dana naša regija bit će domaćin nekima od svjetski poznatih i prepoznatljivih manifestacija, kao št je Ultra Europe, koje će nam dovesti desetke tisuća novih gostiju, a našu ponudu staviti u fokus zanimanja međunarodne javnosti. Pred nama je odgovornost da stečenu popularnost i kvalitetu potvrdimo svakom gostu koji nam je ukazao povjerenje.” istaknuo je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatisnke.

U promatranom razdoblju najveći broj dolazaka sa stranih tržišta ostvarili su Nijemci (78.833), turisti s tržišta Velike Britanije (59.009), Poljaci (56.735),turisti iz Južne Koreje (42.533), turisti iz BiH ( 38.502),Švedske (37.125) i Francuske (35.549). Istovremeno najveći broj noćenja zabilježili su također Nijemci, Poljaci, Šveđani,turisti s tržiša Velike Britanije, turisti iz BiH i Francuzi. U lipnju nas je u komercijalnom smještaju posjetilo 442 tisuće  domaćih i stranih gostiju, kod kojih je evidentirano ukupno 2,39 milijuna noćenja u svim oblicima smještaja, što je porast od 24 posto u odnosu na prethodnu godinu. Strani turisti ostvarili su u lipnju poraste u dolascima za 30 posto i u noćenjima od 25 posto.

Svi znamo kako je teško doći do novih gostiju, bez obzira na trenutnu veliku popularnost Hrvatske kao turističke destinacije, no izrazito je važno, a mogu reći i ključno je opravdati povjerenje i očekivanja gostiju koji su odabrali Hrvatski za svoj odmor. Također, tri puta ako ne i više je skuplje, vratiti nezadovoljnog gosta, a pogotovo u današnjem konkurentom tržištu gdje se svi bore za svakog gosta.

Isto tako, utjecajem društvenih mreža, kako s pozitivne strane tako i s negativne strane, može utjecati na naš imidž. Loša kritika brzo se širi, a posljedice mogu dugoročno biti jako štetne. Zato je izrazito važno ispuniti očekivanja gostiju, a preporučujem Vam svakako da nadmašite njihova očekivanja. A to najbolje možete malim stvarima i međusobnom interakcijom kao domaćin i ambasador hrvatskog turizma. Naravno, sam oako vam je stalo do dugoročnog i održivog turizma.

Rekord Zraačne luke Split 

Tijekom travnja 2017.g. kroz Zračnu luku Split prošlo je više od 123.000 putnika što predstavlja rekordni mjesečni porast od čak 63% u odnosu na isti mjesec 2016.godine. Tako je u svibnju ove godine, Zračna luka Split ostvarila je promet od 257.445 putnika, što je za 25,8% više nego lani.

U lipnju je promet putnika bio veći za isti postotak (25,4%) u odnosu na isti lanjski mjesec. Tijekom prvih šest mjeseci 2017.g. ostvaren je promet oko 872.000 putnika, što je 27% više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine.

Vijesti: