Kampanja SuperBowlCroatia HTZ-a osvojila glavnu nagradu

Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia, osmišljena povodom ovogodišnjeg finala američke nogometne lige – NFL, osvojila je nagradu City Nation Place u kategoriji Best Usage of Social Media. Nagrada The...

Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia, osmišljena povodom ovogodišnjeg finala američke nogometne lige – NFL, osvojila je nagradu City Nation Place u kategoriji Best Usage of Social Media.

Nagrada The City Nation Place Awards, čiji je cilj ohrabriti, privući, promovirati i potaknuti ekonomski razvoj destinacija, po prvi puta dodjeljivala se ove godine.

Zadovoljstvo nagradom izrazio je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio kako je tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u te je krenuo u vrlo kratkom roku u osmišljavanje i online kampanje kako bi se Hrvatska promovirala kao turistička destinacija u sklopu jednog od najvećeg natjecanja.

Ne treba posebno isticitati cijenu jedne minute reklamnog prostora unutar finala američkog nogometa, a Hrvatska je osvanula kao najveća „skrivena“ zvijezda reklamne kampanje te skrenula pozornost na sebe.

„Nagrada je samo potvrda našem radu i smjeru u kojem idemo, a posebno mi je drago da je i moj tim ljudi time dobio još veću motivaciju za stvaranje kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama. To je napravio tim ljudi koji osjećaju veliku strast i entuzijazam za posao kojeg rade i jako su ponosni što rade stvari za opće dobro. Osim ove nagrade, istaknuo bi i još jednu, a to naši prijatelji, obitelj Ailleo, koji su osvojili nagradno putovanje te su nam među prvima i čestitali. Zaista su odlični ambasadori hrvatskog turizma u Americi, često se sa njima Twittamo, a oni još češće dijele svoje lijepe uspomene s nagradnog putovanja.“ ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić

Zanimljivo kako sam tijekom spomenute kampanje napisao post upravo o odličnoj promotivnoj kampanju HTZ-a na Večernjakovoj blogosferi. Na temelju posta preko maila mi se osobno javio direktor HTZ-a Ratomir Ivičić nakon kojeg je uslijedilo upoznavanje uz espresso i ekslukluzivni intervju za blog.

Zanimljiva priča, na temelju bloga dobio ekskluzivni intervju i završio na naslovnici portala www.vecernji.hr.

Post 1 NAJBOLJA REKLAMA HTZ-A I HRVATSKOG TURIZMA U POVIJESTI

Post 2 ESPRESSO S DIREKTOROM HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

Da priča bude još bolja, nakon malo više od godinu dana, na temelju postova opet krećem u poduzetničke vode te krajem studenog pokrećem turistički news portal www.hrturizam.hr

Wish me luck 🙂

1859b423d016898a1ead2f2cc531f882

Vijesti: