Korak bliže do uvođenja direktne zračne linije s Kinom

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković sastao se u nedjelju, 20. siječnja u Pekingu s ministrom prometa Narodne Republike Kine Li Xiaopengom, s kojim je razgovarao o suradnju dviju zemalja na...

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković sastao se u nedjelju, 20. siječnja u Pekingu s ministrom prometa Narodne Republike Kine Li Xiaopengom, s kojim je razgovarao o suradnju dviju zemalja na području prometne infrastrukture i razmijeni iskustva koje na tom području posjeduju te ga upoznao s aktivnostima i projektima koje provodi Hrvatska, javljaju iz Ministartva mora, prometa i infrastrukture.

Službenim posjetom Kini hrvatska delegacija, koju čine predstavnici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture te društava iz resora, HŽ Infrastrukture, Hrvatskih cesta i Lučke uprave Rijeka, nastavlja se proces intenziviranja odnosa dviju država i priprema predstojeći summit 16 zemalja istočne i srednje Europe i Kine (Inicijative 16+1), kojoj je, podsjetimo, ove godine Hrvatska domaćin.

Na sastanku u Ministarstvu prometa NR Kine bilo je riječi o važnosti povezivanju Zagreba i Pekinga direktnom zračnom linijom.

Već se duže vrijeme spominje i vode pregovori s Hainan Airlines, jedna od pet najjačih zrakoplovnih tvrtki u Aziji, oko uvođenjem direktne zračne linije Kine i Hrvatske. Značajno je kako je Hainan Airlines malo više od godinu dana direktno dva puta tjedno bio povezan s Beogradom, no kako su letovi bili jako slabo popunjeni, linija je prekinuta.

S druge strana, snažni ulazak kineskog kapitala u Hrvatsku, važnosti dolaska kineskog tereta u riječku luku za oboje strane, rast interesa i dolaska kineskih turista te nadolazećeg summita 16 zemalja istočne i srednje Europe i Kine (Inicijative 16+1), kojoj je, podsjetimo, ove godine Hrvatska domaćin, stvaraju se dobri temelji da se direktna zračna linija s Kinom i ostvari u bliskoj budućnosti.

Rast dolazaka kineskih turista

Hrvatska turistička zajednica od studenog prople godine, u Šangaju ima otvoren ured Predstavništva koji će pokrivati veliko i za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine.

Novi ured za cilj ima privlačenje još većeg broja kineskih gostiju, uvođenje izravnih aviolinija između Kine i Hrvatske, te razvoj ponude prilagođene kineskim turistima

Inače, tijekom prvih deset mjeseci prošle godine ove s kineskog tržišta ostvareno 216.000 dolazaka i 315.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima. Kineski su turisti najviše noćenja ostvarili u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Zadru. 

Kineski su turisti zanimljivi s pozicije afirmacije razdoblja pred i posezone jer najviše dolazaka ostvaruju u listopadu (18%) i lipnju (16%), a potom u svibnju (14%) i rujnu (14%). Najveći broj kineskih turista u Hrvatsku dolazi organizirano, najčešće u sklopu regionalne ture, a više od 66% noćenja kineskih turista ostvareno je u hotelima, dok ih u smještaju u domaćinstvima odsjeda približno 24%. 

Na destinacijama se u prosjeku zadržavaju vrlo kratko te više puta mijenjaju mjesto boravka. Kada govorimo o motivima dolaska, razgledavanje im je najvažniji motiv putovanja (73%), te slijedi gastronomija (64 %).

HTZ je prošli tjedan objavio profil emitivnog tržišta Kina – odlike turističkog tržišta i marketinške smjernice, važan dokument u mozaiku shvaćanja kineskih turista

POVEZANE VIJESTI: Više o kineskom tržištu saznajte dolje u prilogu.

TURISTIČKE KOMPANIJE U SVIJETU INTENZIVNO SE PRIPREMAJU ZA SVE VEĆI BROJ BOGATIH KINESKIH TURISTA

KAKO UZETI DIO KOLAČA KINESKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA?

JESMO LI SPREMNI ZA SVE VEĆI BROJ POSJETA KINESKIH TURISTA?

KINESKI TURISTI NAJVIŠE TROŠE NA GODIŠNJIM ODMORIMA

Vijesti: