Objavljen poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2019. godini

Hrvatska turistička zajednica kao nacionalna turistička organizacija, u skladu sa Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma zarazdoblje 2014. – 2020., te ostalim strateškim dokumentima, svojim promidžbenim aktivnostima želi podići svijest...

Hrvatska turistička zajednica kao nacionalna turistička organizacija, u skladu sa Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma zarazdoblje 2014. – 2020., te ostalim strateškim dokumentima, svojim promidžbenim aktivnostima želi podići svijest o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji tijekom cijele godine, te time ujedno utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim proizvodima, povećanje turističkog prometa i opće potrošnje.

U skladu s tim HTZ planira uspostaviti suradnju s partnerima iz turističke industrije, te aktivno promovirati hrvatsku turističku ponudu s ciljem privlačenja većeg broja gostiju po načelu ostvarenja opće koristi za sve nositelje ponude destinacije, navodi se u pozivu.

Mogući partneri su organizatori putovanja (touroperatori i prijevoznici) sa svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku (u zračnom, autobusnom i brodskom prijevozu) koji uvode/pojačavaju svoje programe ili proširuju period operacija u predsezoni i posezoni s tendencijom daljnjeg rasta u naredne 3 godine od uvođenja programa.

Suradnja s odabranim partnerom ima za cilj podići svjesnost o brendu Hrvatska na odabranom strateškom tržištu ciljajući potencijalne goste zajedničkim kampanjama vezanim uz partnerov program za Hrvatsku, te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih programa.

Maksimalni mogući udio HTZ-a u zajedničkoj kampanji u zakupu može iznositi do 50% troškova.Kako ističu iz HTZ-a prednost će imati prijave partnera koji žele provoditi i sudjelovati u zajedničkim kampanjama minimalno s 50.000 Eura neto vlastitihsredstava.

Više o uvjetima poziva za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2019. godini.

PRILOG: POZIV za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2019. godini

Svakako obratite pažnju i na danas objavljen poziv za udruženo oglašavanje u 2019.godini.

POVEZANA VIJEST:

JAVNI POZIV ZA UDRUŽENO OGLAŠAVANJE U PROMOTIVNIM KAMPANJAMA JAVNOG I PRIVATNOG SEKTORA U 2019.

Vijesti: