Doseg od gotovo 40 milijuna ljudi i više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama, rezume je drugog dijela promotivne kampanje „Epic Week in Croatia“, koju je pokrenula Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest.
Riječ je o kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg m...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium