Otvoren hotel Marvie u Splitu – prvi zdravstveni hotel u Dalmaciji

Rekordno dobri rezultati koji su u špici sezone ostvareni na području Splitsko-dalmatinske županije nastavljaju se odličnim rezultatima i u posezonskom razdoblju. Prema podacima sustava eVisitor tijekom mjeseca listopada je...

Rekordno dobri rezultati koji su u špici sezone ostvareni na području Splitsko-dalmatinske županije nastavljaju se odličnim rezultatima i u posezonskom razdoblju.

Prema podacima sustava eVisitor tijekom mjeseca listopada je na području Splitsko-dalmatinske županije ostvareno u komercijalnom smještaju 138.374 dolazaka i 499.818  noćenja, što predstavlja rast od 17 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima. Udjelom od 19,76 posto u ukupnim noćenjima u Hrvatskoj u listopadu, Splitsko-dalmatinska županija ostvarila je najveći obujam turističkog prometa u odnosu na sve turističke regije. Ovaj rezultat dolazaka i ostvarenih noćenja u prvih deset mjeseci čvrsto je pozicionirao Splitsko – dalmatinsku županiju kao drugu najvažniju turističku regiju Hrvatske odmah nakon Istre, a ispred Kvarnera.

Turistički preporod Splita, napokon prati i veliki investicijski ciklus, pogotovo u širenju ponude hotelskog smještaja.

Otvoren je prvi zdravstveni hotel u Dalmaciji, točnije u Splitu – hotel Marvie. 

Radi se o prvom hotelu na području Dalmacije specijaliziranom za ‘health&wellness’, odnosno zdravstveni turizam, smještenim u splitskoj četvrti Zenta, neposredno uz bolnicu i u blizini svih gradskih plaža te samo 15 minuta hoda do centra Splita. Hotel Marvie prostire se na desetak tisuća četvornih metara, s tri podzemne i sedam nadzemnih etaža, a gostima će osim 74 sobe i dva luksuzna apartmana biti na raspolaganju niz specijaliziranih usluga medicinskog wellnessa na prostoru od čak 1.200 četvornih metara, s opremljenim spa i fitness prostorom.

Ime Marvie je spoj latinske riječi “mare”, što znači more i francuska riječ “vie”, što znači život: drugim riječima, hotel svojim gostima pruža okus živeći uz more. To daje uvid u mediteransku način života, pružajući mir, opuštanje i zdravlje, navode iz hotela.

Osim sadržaja za odmor i relaksaciju, tu su ordinacije za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju, kao i dermatološka ambulanta za estetsku medicinu. Na krovnoj terasi nalazi se veliki vanjski bazen sa prekrasnim pogledom. Gastronomsku ponuda bazirana je na modernoj kuhinji s mediteranskim namirnicama, uz velik izbor bezglutenskih jela, a gostima su u svakom trenutku na raspolaganju usluge nutricionista.


Snažan zamah hotelske izgradnje u Splitu

Nakon što je renoviran i dograđen hotel “Park”, kraju se privodi izgradnja obližnjeg hotela s četiri zvjezdice prema projektu arhitekata Damira Rake i Maje Tedeschi. Na Bačvicama slijedi gradnja novih smještajnih kapaciteta pa je tako tvrtka “Špinut” dobila građevinsku dozvolu za hotel “Vila Harmony Bačvice”, sa šest nadzemnih etaža na parceli smještenoj istočno od cestovno-pješačkog mosta.  Tvrtka “Tommy” planira  rekonstrukciju nekadašnje Vile Rosine i gradnju hotela sa 80 soba. Pri dovršetku je veliki aneks hotela Radisson, u gradnji je toranj ‘Westgate B’ u kojemu će se smjestiti jedan veliki međunarodni hotelski lanac.

Split će u proljeće 2019. godine dobiti i trenutno najveći hotel u gradu u kojemu će se moći smjestiti više od 500 gostiju i to na Žnjanu gdje tvrtka „Plavi safir“ gradi hotel „Amfora Resort“**** sa 207 soba i rezidencijalne apartmane, ukupne vrijednosti oko 27 milijuna eura. Za manje od dvije godine niče i hotel na izuzetno frekventnoj lokaciji između Matejuške i Zapadne obale na kojoj će se umjesto starog hotela Ambasador izgraditi  boutique hotel. Novi hotel s “četiri plus” zvjezdice imat će 101 smještajnu jedinicu (sobe i apartmani), bazen s prekrasnim pogledom na gradsku luku, dvoranu za sastanke, spa, teretanu i 59 garažnih mjesta. Njemački biznismen Klaus Alex Birkenstock nasljednik obiteljskog obućarskog carstva “Birkenstock” novi je vlasnik hotela u kojeg će uložiti 17 milijuna eura.

Split je bio najveći dobitnik ovogodišnjih turističkih nagrada: proglašen je najboljom city break destinacijom i turističkom destinacijom godine – šampionom turizma, te s novim investicijama hrabro ide prema naprijed. Naravno, tu uvijek prijeti velika opasnost i “zaluđenost” novim investicijama koje su pozitivne, ali uvijek se mora postaviti samo jedno pitanje, razvija li se turistička destinacija strateški i održivo, jer to je jedini pravi i dugoročni put.

Vijesti: