Ovog ljeta čak 115 tisuća turista koristilo Uber u Hrvatskoj

Uber, koji je od ove sezone u Hrvatskoj prisutan na cijeloj dalmatinskoj obali sa svojim uslugama UberX, UberVAN, UberSELECT i UberBOAT, predstavio je svoje rezultate za ljetnu sezonu. Brojke pokazuju...

Uber, koji je od ove sezone u Hrvatskoj prisutan na cijeloj dalmatinskoj obali sa svojim uslugama UberX, UberVAN, UberSELECT i UberBOAT, predstavio je svoje rezultate za ljetnu sezonu.

Brojke pokazuju kako je Uber značajno pridonio razvoju hrvatskog turizma, što potvrđuje i podatak da je čak 115 tisuća turista koristilo Uber u Hrvatskoj. Njih čak 91 posto postojeći su korisnici Ubera u svojim zemljama što je potvrda da inozemni turisti očekuju Uber kao dio turističke ponude u Hrvatskoj.

Među turistima koji su koristili Uber tijekom svog boravka u Hrvatskoj, njih više od 25 posto dolazi iz Velike Britanije, zatim slijede turisti iz SAD-a (17,37%), Francuske (8,55%) i Australije (6,63%). Više od 62 posto ukupnog broja Uberovih korisnika dolazi iz inozemstva, a gotovo 38 posto korisnika je iz Hrvatske. Drago nam je što nakon vrlo intenzivnog i radnog ljeta imamo rezultate koji pokazuju da je Uber važna stavka turističke ponude u Hrvatskoj. Ove smo godine proširili Uberovu uslugu diljem Dalmacije, odnosno omogućili smo korištenje Uber aplikacije od Novalje sve do Dubrovnika, međutim nismo stali tamo. Uber smo pokrenuli i u Rijeci, a uslugom UberBOAT smo omogućili brojnim turistima da na puno jednostavniji način putuju s kopna do naših otoka,istaknuo je Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu.

Svjetska premijera usluge UberBOAT u Hrvatskoj izazvala je velik interes stranih turista i medija, među kojima je čak 45 posto korisnika iz SAD-a, 20 posto iz zemalja Europske Unije te isto toliko iz ostalih zemalja poput Južne Amerike, Južne Afrike te Kine.

Čak 82 posto ispitanika preporučilo bi UberBOAT te planiraju koristiti uslugu ubuduće. Gotovo 60 posto ispitanika istaknulo je kako je fleksibilnost glavni razlog zbog kojeg su se odlučili na UberBOAT, a čak 65 posto ispitanika odlučilo se za UberBOAT jer je to inovativna usluga koja unosi raznolikost i kvalitetu u hrvatsku turističku ponudu.

Danas smo svjetski poznata destinacija u koju dolaze turisti iz cijelog svijeta, a kada vide Uber imaju povjerenja u uslugu i svakako nama diže reputaciju. Jer osim što je transparenta, ne moraju imati novac kod sebe jer se plaća preko mobitela, te samim time i jednostavna i praktična, kao i ono najvažnije imaju povjerenje i sigurnost u Uber jer je koriste i kod kuće. Ako nam je stalo do gostiju, a trebalo bi nam jer živimo od turizma, onda nam to samo može biti plus.

Također, gosti koji putuju van svojih država, pa tako dođu i u Hrvatsku, su stranci te ne poznaju jezik niti destinaciju. Uber u ovom slučaju im je nešto poznato jer ga koriste i u svojoj zemlji te je samim time prisutan osjećaj povjerenja i visoke kvalitete usluge. Također, sve je transparentno niti moraju imati novce kod sebe, pogotovo kune ( proces izmjene valute )

Vijesti: