Prihvaćen novi koncept udruženog oglašavanja za 2018.godinu

Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 18. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice. Članovi vijeća raspravljali su i prihvatili prijedlog novog koncepta udruženog oglašavanja za 2018. godinu, a...

Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 18. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice.

Članovi vijeća raspravljali su i prihvatili prijedlog novog koncepta udruženog oglašavanja za 2018. godinu, a koji obuhvaća osnovna tri modela udruženog oglašavanja i to s turističkim zajednicama, sa smještajnim objektima i s ostalim nositeljima ponude (prvenstveno DMK turističkim agencijama).

Novost je kako bi prijave na Javni poziv provodile Turističke zajednice županija koje bi Glavnom uredu HTZ-a dostavljale svoj konačan prijedlog za odobrenje sredstava po svim modelima. Time bi se izbjeglo dupliranje procesa fizičke obrade prijava. Osim toga, Turističke zajednice županija operativno bi pratile realizaciju i vršile uplate prema svim svojim partnerima kao i u većini slučajeva dosad s obzirom da se radi o odabranim programima oglašavanja njihove destinacijske ponude, te bi u tom smislu one bile direktni partneri GU HTZ-a.

Također, suradnja s avioprijevoznicima i turoperatorima s organiziranim programima za Hrvatsku realizirala bi se u sklopu strateških projekata na odabranim tržištima. Strateški projekti provodili bi se na nacionalnoj razini u suradnji sa svim zainteresiranim subjektima uključujući prvenstveno turističke zajednice, ali i sve druge partnere koji su zainteresirani za destinacijsku promociju, a aktivnu ulogu u tom procesu svakako bi imala predstavništva HTZ-a u inozemstvu. „Novim pojednostavljenim modelom udruženog oglašavanja želi se, u cijelom procesu, dati aktivnija uloga županijskim turističkim zajednicama, ali i predstavništvima HTZ-a u inozemstvu posebice kad je riječ o suradnji s turoperatorima i avioprijevoznicima zainteresiranim za destinacijsku promociju. Također, cilj je razviti i pozicionirati Hrvatsku kao aviodestinaciju i to posebice u pred i posezoni jer ćemo na taj način moći govoriti o potpunoj turističkoj godini, a ne samo sezoni“, rekao je ministar Cappelli.

Sukladno navedenoj odluci vijeća, usvojen je nacrt Javnog poziva za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2018. godini, te nacrt Poziva za iskazivanje interesa za provođenje strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima putem mreže predstavništava, koji će se odnositi na dio planiranih strateških projekata.

Odobrene potpore Hrvatske turističke zajednice za Ultra Europe Music Festival i projekt Sigurna turistička sezona

Članovi Turističkog vijeća usvojili su prijedlog Odluke o marketinškoj suradnji s Ultra Europe Music Festivalom, koji se ove godine održava u Splitu i na otoku Hvaru od 14. do 16. srpnja. S obzirom na vrlo pozitivne promotivne efekte festivala, koji svake godine privuče više od 50.000 ljudi iz cijeloga svijeta, Hrvatska turistička zajednica će ovogodišnje izdanje festivala financijski podržati sa 600.000,00 kuna.

U ovoj će godini Hrvatska turistička zajednica financijski podržati i projekt „Sigurna turistička sezona“, kojem je od strane Turističkog vijeća odobrena potpora od 500.000,00 kuna. U sklopu ovog projekta, koji se provodi u suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova, želi se postići maksimalna razina sigurnosti hrvatskih građana i stranih turista, koji tijekom turističke sezone borave u Republici Hrvatskoj. Ove je godine planiran dolazak ukupno 72 strana policijska službenika u vremenu od 1. srpnja do 31. kolovoza.

Vijesti: