trivagoistrazivaje

Saznajte kada gosti počinju s traženjem smještaja za godišnji odmor

Turistička sezona je na svojem vrhuncu, a turističke destinacije iz mjeseca u mjesec ruše sve rekorde po broju dolazak i ostvarenim noćenjima. No već sada moramo početi razmišljati o...

Turistička sezona je na svojem vrhuncu, a turističke destinacije iz mjeseca u mjesec ruše sve rekorde po broju dolazak i ostvarenim noćenjima. No već sada moramo početi razmišljati o sljedećoj sezoni. Dobro zapisati na papir što nije dobro ( jer kasnije zaboravimo ), ima li prostora za razvoj, kako poboljšati prodaju, koje nove usluge uvesti, uzeti reakcije gostiju koje nam je besplatno istraživanje te početi planirati sljedeću turističku sezonu.

Prema zadnjem trivago istraživanju, najveće web stranice za usporedbu cijena smještaja online, najveći interes za Hrvatsku vlada iz Njemačke, Austrije, Italije, Velike Britanije te Poljske. Kako bi znali kada krenuti u kampanju za određeno tržište tj. ciljnu skupinu turista donosimo Vam ekskluzivno novo trivago istraživanje koje nam otkriva u kojim tjednima počinje traženje smještaja za godišnji odmor.

trivagoo

„Podaci definiraju način razmišljanja turista kada govorimo o tome koliko su voljni potrošiti i koliko rano unaprijed traže smještaj, što je važna informacija za hotelijere jer im daje uvid u period u kojemu bi trebali biti spremni sa svojim ponudama, ovisno o zemlji porijekla turista koje žele privući i za koje su se pripremili, bez obzira govorimo li o duljini boravka, potrošnji ili najčešćem periodu vršenja rezervacija.“ ističe Sven Ladović iz trivaga Hrvatske te dodaje kako je graf dužine odmora baziran samo na posjetiteljima koji su rezerviraju smještaj na više od sedam dana tj. šest noćenja.

Također, pogledajte dobivene podatke o prosječnom broju noćenja za svaku zemlju kao i prosječnu potrošnju na smještaj po noćenju.

trivagoo3

trivagoo2

Najviše interesa za Dubrovnikom, Porečom i Splitom

Sukladno dobivenim podacima s kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom donosimo Vam i pregled gradova koji su najzanimljiviji na našim emitivnim tržištima Njemačke, Austrije, Italije, Velike Britanije i Poljske. Najviše interesa strani turisti iz navedenih pet država pokazali su za Dubrovnikom, Porečom i Splitom, a zatim slijede Pula, Rovinj i Makarska.

trivago1

Nadamo se da će ovaj uvid u pojedine trendove pomoći što više hotelijera s obzirom na to da nam je cilj učiniti sve što možemo kako bi podržali i hotelijere i turiste zaključuje Ladović. Podaci su dobiveni iz internih trivago alata za statistiku te ne moraju nužno predstavljati stvarno stanje na tržištu, no s obzirom na bazu od preko 120 milijuna trivago jedinstvenih korisnika, podaci su jako precizni.

Vijesti: