Saznajte ključna rješenja kako iskoristiti najveći svjetski izvor turista – kinesko tržište

Kineski turisti čine 20% globalnog turističkog tržišta, a koje samo raste iz godine u godinu. Tako su kineski turisti u fokusu i našim turističkim djelatnicima, no da bi uhvatili...

Kineski turisti čine 20% globalnog turističkog tržišta, a koje samo raste iz godine u godinu. Tako su kineski turisti u fokusu i našim turističkim djelatnicima, no da bi uhvatili dio tržišta moramo biti svjesni kako se radi o totalno novom i specifičnom tržištu.

Kineski Institut za istraživanja turizma (COTRI) navodi da je broj Kineza koji su 2017. putovali u inozemstvo premašila brojku od 145 milijuna. COTRI također predviđa da će do 2030. godine ta brojka dosegnuti 400 milijuna.

No, koliko poznajemo profil kineskih gostiju? Što žele? Kako se ponašaju i što ih interesira? Kako uopće doći na kinesko tržište i privući pažnju? Kako im ispričati svoju priču? Kako raditi promociju na kineskom tržištu? Kako dočekujemo svoje kineske goste?

Upravo na ta pitanja daje odgovor izvještaj: Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra , koji je izradila Joanne Chan iz IPPWORLD-a, a koji nam daje upravo pogled na kinesko turističko tržište.

Izvještaj je namijenjen hotelima, turističkim odredištima, ugostiteljima i pružateljima raznih lifestyle usluga, a za hrvatsko tržište donosi nam ga agencija ProConcept koja se specijalizirala kao vodeća savjetodavna agencija za kinesko tržište, te koja uskoro dovodi i autoricu izvještaja u Hrvatsku na posebnu b2b radionicu.

Ovo je jedini takav izvještaj izrađen i objavljen nakon 2001. godine kada je Kina pristupila WTO, što samo daje još više na važnosti istom.

Poznato je da ljudi u Kini imaju kolektivistički pristup u dijeljenju osobnih iskustava. Oni su vjerni sljedbenici „promocije putem usmene predaje“., navodi se i izvještaju. Za hotelijere koji su novi u području promocije prema kineskim turistima u inozemstvu, bilo bi nerealno očekivati da će problem biti riješen jednostavnim angažiranjem bilo koje tradicionalne marketinške agencije.

Postoje mnogi preduvjeti, ponašanja potrošača i potencijalne zamke koje su jedinstvene u odnosu na to kako se stvari rade na međunarodnim tržištima, a koji su navedni u izvještaju.

Jedna od važnih informacija koja se navodi u izvještaju, a kojih moramo biti svjesni je kako većinu zapadnih internet i mobilnih aplikacija, kao što su Google, PayPal, Facebook, YouTube, Twitter, Quora itd, cenzurira kineski Great Firewall – Veliki vatrozid.

Sve u svemu izvještaj daje odličan početni uvid o kineskom tržištu, a svakako bi bilo pohvalno da ih turistički djelatnici usvoje, kako ne bi radili početnike greške te si samim time i zatvorili vrata za danji razvoj kineskih turista u svojim destinacijama i objektima.

Jer kao što piše u izvještaju, kineksi turisti su izrazito skloni marketingu od usta do usta tj. usmena predaja im je najvažnija.

Izvještaj Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu -Pogled iznutra, možete besplatno preuzeti OVDJE

Povezana vijest:

Vijesti: