Dosadno. Iskorišteno. Podcijenjeno. Nesigurno.
Ovo su četiri ključne riječi koji su mladi u dobi od 15 do 35 godina izražavali dok su opisivali praksu i svoja prva radna iskustva u turizmu i hotelijerstvu.
Rezultati istraživanja kojeg smo proveli ove godine zapravo ukazuju na tipične simptome milenijske generacije koja je trenutačno zaposlena i koja će tek ući na tržište rada. Nisam sklona general...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium