Split bogatiji za novi vrhunski i moderan hotel – Cornaro brend

Dalmatinska metropola Split od četvrtka će biti bogatija za jedan vrhunski hotel. Naime ekskluzivni Cornaro brend otvorit će svoja vrata u srcu Dalmacije čime će Split nakon Radissson Blu...

Dalmatinska metropola Split od četvrtka će biti bogatija za jedan vrhunski hotel. Naime ekskluzivni Cornaro brend otvorit će svoja vrata u srcu Dalmacije čime će Split nakon Radissson Blu Resorta dobiti novi smještajni kapacitet za elitni turizam. Ovaj hotel ima ambiciozan plan pokriti nedostatak ekskluzivnih turističkih sadržaja koji se nude unutar hotelske usluge.

Dobra je to vijest za Split čiji građani smatraju kako postoji značajan prostor za unaprjeđenje turističke ponude s ciljem privlačenja još većeg broj gostiju i pozicioniranja kao grada kulturnog i takozvanog elitnog turizma. U prvi plan Splićani stavljaju Split kao grad kulture, a kao najpoželjnije goste vide baš imućne strance. Ovaj smještajni kapacitet trebao bi im dovesti baš takve goste.

Splićani Split u budućnosti vide kao elitno kulturno turističko odredište. Naime, dominantno najpoželjnijim gostima smatraju imućne ljude iz inozemstva dok tek mal postotak idealnim gostima smatra poznate osobe, glumce i glazbenike pokazalo je istraživanje instituta za turizam još prije pet godina. Istovremeno, najveći broj građana se slaže kako Grad Split svojim najpoželjnijim gostima ne pruža odgovarajuću ponudu iz segmenta elitnog turizma te smatra kako bi se gostima ipak trebali omogućiti dodatni sadržaji na koje bi mogli trošiti svoj novac. „Jedinstven spoj tradicionalnog i modernog kombiniran sa strašću za kompletnom uslugom, kreira uistinu izuzetno iskustvo boravka. Izvrsna lokacija u središtu drevnog grada, elegancija interijera upotpunjena najnovijim hotelskim trendovima i naše izvanredno osoblje stvaraju ekskluzivni Cornaro brand“ ističe direktorica Ivana Klarić dodajući kako je Split grad koji privlači svojom iznimnom ljepotom, mediteranskom klimom, gostoljubivim domaćinima i bogatom tradicijom. Inače, sam hotel je dizajnirao iskusni tim arhitekata atelijera Šverko & Šverko koji su imali nimalo lak zadatak zadržavanja povijesne vrijednosti u modernoj udobnosti današnjice.

Ovaj impozantan hotel broji čak 142 sobe, 4 apartmana i 1 premium apartman koji nude izuzetnu udobnost i očaravajući ugođaj centra grada kako za turiste, tako i za poslovne goste. Za kvalitetan rad hotela i prepoznatljivost potrebna je  posvećenost svih zaposlenika usluživanju gosta, usklađenost ponude s destinacijskom pričom i stvaranje dobre impresije, kako bi se gost vratio i preporučio hotel u užoj ili široj komunikaciji, posebno onoj internetskoj. “Naša misija je biti i ostati prepoznat po vrhunskoj usluzi u čemu smo za sada uspjeli te se trudimo i na dalje poštujući i unapređujući postavljene standardne operativne procedure (SOP) poslovanja svakog pojedinog odjela, kao temelj rada i implementirajući kontinuirane edukacije osoblja. U hotelu svako točno zna što je njegov posao i na koji najbolji način u svom odjelu povesti „brigu o gostu“. Radimo na edukaciji osoblja, „in house“ te radom sa vanjskim edukatorima na način da ih nastojimo obučiti kako prihvatiti nove stilove života, trendove i stavove u životu i u poslovanju suvremenog gosta i struke, kako na najbolji način prezentirati i prilagoditi mu ponude hotela i destinacije, pronaći za svakog po nešto, nešto što će mu upotpuniti boravak i čega će se rado sjećati te što će ga motivirati za ponovni boravak. Prioritet je prilagoditi se svakom gostu pojedinačno i pružiti mu maksimalnu pažnju“ zaključuje Klarićeva. Ciljana skupina gosta koju je Cornaro Hotel i privukao je individualan gost visoke platežne moći, a tu svakako uz leisure goste ističu i kongresni i poslovni segment.

Jedna od posebnosti hotela su svakako i aplikacije implementirane unutar hotela sve s ciljem praćenja tehnoloških inovacija u hotelijerstvu te u službi gosta, tako se hotelsko domaćinstvo prati preko posebne aplikacije, higijena i nivo usluge samim tim se višestruko poboljšava.  Nude i zanimljivo rješenje Social wall preko kojeg gost ima mogućnost postavljanja zanimljivih fotografija kako unutar prostora hotela tako i destinacije, tako vizure Splita i hotela, zanimljivosti ponude i atmosfere doručka i restorana a la carte, wine bara se putem doživljaja gosta plasiraju u svijet.

Ovakva ulaganja uvijek treba pozdraviti i pisati o njima, iako se čine kao čisti PR, ali s obzirom na probleme koje dočekuju investitore u hrvatski turizam svaki ovakav pothvat nužno je istaknuti i priželjkivati da ih bude što više.

Jasno je kako za uspješniji i profitabilniji rast turističkog sektora u Hrvatskoj pojedine zakone i restrikcije koje usporavaju razvoj turizma nužno treba prilagoditi europskim standardima. Ovdje treba naglasiti nužnost pojednostavljenja procesa ishođenja pojedinih dozvola za rad i pružanje usluge u turističkom sektoru koji nerijetko traje više od godinu dana. Hrvatskom hotelijerstvu i kvalitetnijem razvoju turizma općenito nedostaje kvalitetnija prometna mreža i infrastruktura, posebice kada je riječ o zračnom prometu.

Vijesti: