„Star Host” za najuspješnije iznajmljivače privatnog smještaja

Adriatic.hr, jedna od vodećih agencija u Hrvatskoj koje pružaju svoje usluge online, održao je već tradicionalnu dodjelu nagrada „Star Host” koja se uručuje najboljim privatnim iznajmljivačima 2018. godine.  Nagradom...

Adriatic.hr, jedna od vodećih agencija u Hrvatskoj koje pružaju svoje usluge online, održao je već tradicionalnu dodjelu nagrada „Star Host” koja se uručuje najboljim privatnim iznajmljivačima 2018. godine. 

Nagradom Star Host potvrđuju se ocjene koje gosti dodijeljuju s obzirom na  kvalitetu usluge privatnih iznajmljivača kao i njihovih smještajnih jedinica.

Ove je godine nagradu „Star Host” osvojilo 2 % ukupnih iznajmljivača koji surađuju s tvrtkom Adriatic.hr, a najveći broj najbolje ocijenjenih smještajnih jedinica nalazi se u Omišu i Makarskoj te Zadra. „Na pozitivnom primjeru ovogodišnjih dobitnika nagrade „Star Host” želimo pokazati kako su profesionalan rad, konstantno prepoznavanje i uvažavanje potreba gostiju te kvalitetna briga o objektu garancija dugoročnog uspjeha.”, izjavila je Leana Čović, voditeljica Odjela administracije podataka Adriatic.hr agencije.

Svi su dobitnici u Adriatic.hr tražilici istaknuti oznakom „Star Host” uz koju stoji i objašnjenje za goste. „Vjerujemo kako će i gosti ubrzo prepoznati oznaku „Star Host” kao relevantan i vjerodostojan pokazatelj kvalitete odabranih smještajnih jedinica i njihovih domaćina.” rekla je Leana Čović.

Suradnja s Trivagom i tripAdvisorom

Osim same dodjele nagrada istaknuti su i noviteti u radu sam agencije Adriatic.hr, gdje je među glavnima izdvojena je izravna suradnja s njemačkom tvrtkom Trivago. Predstojećim rezultatima doprinijet će i daljnji razvoj korisničkog iskustva na web stranicama agencije, kao i nova partnerstva s renomiranim imenima na tržištu privatnog smještaja.

Tijekom 2018. godine omogućili smo suradnju iznajmljivačima koji imaju prebivalište izvan Republike Hrvatske. Na taj način otvorili smo vrata naše agencije klijentima koji posjeduju nekretnine u Hrvatskoj te iznajmljuju svoje smještajne kapacitete u turističke svrhe. Također, ostvarili smo suradnju s njemačkim portalom Trivago i grupacijom TripAdvisor. Od 2019. godine očekujemo još jednu dobru sezonu u nizu, a u tome će nam svakako pripomoći i buduća strateška partnersva te širenje na nova tržišta.” izjavio je voditelj marketinga Adriatic.hr agencije Deni Jelinčić te dodao kako smatraju da agencija danas s potpunim pravom nosi svoju krilaticu „Najkraći put do Jadrana”.

Povezana vijest:

Vijesti: