Tehnologija je nepovratno promijenila naše godišnje odmore

Tehnologija je promijenila svaki aspekt naših života pa tako i godišnje odmore. Od planiranja pa sve do trenutka kad odmaramo, godišnji odmori su u cjelini obilježeni tehnološkim napretkom. Jer,...

Tehnologija je promijenila svaki aspekt naših života pa tako i godišnje odmore. Od planiranja pa sve do trenutka kad odmaramo, godišnji odmori su u cjelini obilježeni tehnološkim napretkom. Jer, uz njeno korištenje obavlja se apsolutno sve i ljudi su postali samostalni putnički agenti – u svakom smislu te riječi.

Traženje smještaja nikad nije bilo lakše jer postoji cijeli niz internetskih stranica i aplikacija uz koje se može naći baš sve po izboru pa i onih najzahtjevnijih. Uz to, pojavila se virtualna stvarnost, tehnologija koja na nikad bolji način prikazuje sve što se nudi po pitanju smještaja, ali i kompletne ponude ili okoliša mjesta na koje smo se odlučili zaputiti.

Naravno, u cijeloj ovoj priči ne treba zanemariti utjecaj društvenih mreža na stanje u turizmu jer sve kompanije koje se bave turističkom ponudom, a pod time se misli na one kao TripAdvisor, ulažu mnogo novca u promociju upravo na Facebooku i Twitteru. Samim time jasno je da gdje god se okrenemo, ponude su oko nas. Na dlanu, precizne, rezervacije su jednostavne, plaćanje još jednostavnije, a sve je transparentnije nego ikad.

mobile-phone-1875813_1280

Čak i ako se osjetite prevarenima ili nešto nije kako se reklamiralo, lako se napiše recenzija i ona će biti vidljiva milijunima ljudi. Pa tko se želi baviti mutnim poslovima, neka razmisli još jednom prije no što se upusti u to. Stoga, može se reći da nikad nije bolje vrijedila ona “mušterija je uvijek u pravu” no što vrijedu u ovim trenucima globalizacije, posebno u turizmu gdje se okreće mnogo novca i svaki krivi korak može vas izbaciti s puta.

I na kraju, kad ste obavili sve što imate, stigli ste na turističko odredište, pametni telefon ostat će uz vas. One priče o “isključivanju mobitela”, “izbjegavanje čitanja e-mail poruka i boravka na Facebooku”, priče su kojih se drži zanemariv broj ljudi. Ostali su uz svoje digitalne prijatelje konstantno i samim time (ne)svjesno pomažu u poboljšanju usluga, davanju savjeta, ocjenjivanjem ponude…

Dobro nam došlo digitalno doba.

Autor: Vanja Deželić, Ictbusiness.info

Vijesti: