Usvojeno novo organizacijsko ustrojstvo Hrvatske turističke zajednice

Poseban fokus na kongresnom turizmu i suradnji s međunarodnim turističkim organizacijama

Održana je 30. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj su članovi vijeća usvojili novi Pravilnik o organizacijskom ustrojstvu Glavnog ureda HTZ-a i sistematizaciji radnih mjesta, ali i druge važne aktivnosti i projekte iz domene marketinga i oglašavanja.

Direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića naglasio je važnost reorganizacije rada i djelovanja Hrvatske turističke zajednice koje je, kako je rekao, bilo nužno zbog praćenja novih trendova i povećanja efikasnosti promotivnih aktivnosti na stranim emitivnim tržištima. “Postojeća organizacijska struktura stara je nekoliko godina, a nova vremena i novi trendovi poslovanja zahtijevaju definiranje novih okvira djelovanja. Cilj nam je biti efikasniji, proaktivniji te u konačnici konkurentniji što je preduvjet nastavka rasta hrvatskog turizma. Nova sistematizacija donijet će učinkovitije i optimalnije poslovanje, jednostavniju i bržu koordiniranost zaposlenika te time brže rješavanje zadaća i poštivanje rokova“ izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je nova reorganizacija rezultat analize stanja koja se provodila tijekom posljednjih šest mjeseci.

Osnovan posebni Kongresni odjel unutar HTZ-a

Osnovne promjene koje donosi nova sistematizacija je utemeljenje pet sektora, umjesto dosadašnjih sedam, a posebna novost je osnivanje posebnog Kongresnog odjela unutar HTZ-a. Također, novost je i utemeljenje sektora za međunarodne poslove i mrežu predstavništava koji će doprinijeti još boljoj koordinaciji mreže predstavništva, ali i jačoj zastupljenosti te boljoj suradnji Hrvatske turističke zajednice sa svjetskim turističkim organizacijama.  „Novom sistematizacijom odlučili smo objediniti nekoliko organizacijskih jedinica u jedan sektor. Tako smo sektore za oglašavanje, za brand „Hrvatska“ te sektor za istraživanje tržišta i strateško planiranje spojili u jedan koji će se zvati sektor za strateške komunikacije. Navedeni će sektor također obuhvaćati PR i marketinške aktivnosti jer smatramo da je riječ o usko vezanim djelatnostima kojima je nužna bolja koordiniranost, tješnja zajednička suradnja i sinergija. Novost je i vraćanje posebnog Kongresnog odjela unutar HTZ-a koji će se još fokusiranije baviti daljnjim razvojem i promocijom ovog važnog segmenta ponude koji značajno utječe na cjelogodišnje poslovanje u turizmu“, zaključio je direktor Staničić.

U 2018. zadržavanje pozitivnih trendova

Članovima Turističkog vijeća HTZ-a predstavljena je informacija o tijeku sezone i stanju na tržištima, a dobru turističku godinu najavio je ministar Cappelli. Nakon izuzetno uspješne turističke 2017. godine, u 2018. godinu ulazimo s istim ciljem, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te poticanju rasta kvalitete i razvoja hrvatskog turizma. Pozitivni trendovi u turističkom prometu nastavili su se i u siječnju koji bilježi dvoznamenkasti rast. Uz veliki broj novih investicija te aktivnosti Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice usmjerenim prema razvoju posebnih oblika turizma, boljoj zračnoj povezanosti, vjerujem da je pred nama još jedna uspješna turistička godina u kojoj očekujemo rast od oko 5 posto“, izjavio je ministar Cappelli.

Dodajemo kako su članovi vijeća na sjednici usvojili i prijedlog Odluke o posebnom oglašavanju na sportskom događanju Davis Cup Osijek. Riječ je o međunarodnom sportskom događanju Svjetske skupine Davis kupa, između teniskih reprezentacija Hrvatske i Kanade, koji će se održati u Osijeku od 2. do 4. veljače 2018. godine.

Vijesti: