Vukovar postaje luka urbane umjetnosti kroz novu odlučnu turističku priču – Vukovart

U gradu Vukovaru od 02.-15.svibnja održati će se kulturna i urbana manifestacija Vukovart,  kojoj je cilj Vukovaru dati jedno novo ruho i svrstati ga na kartu urbanih suvremenih gradova....

U gradu Vukovaru od 02.-15.svibnja održati će se kulturna i urbana manifestacija Vukovart,  kojoj je cilj Vukovaru dati jedno novo ruho i svrstati ga na kartu urbanih suvremenih gradova.

Vukovart – luka umjetnosti je novi projekt koji organiziraju Grad Vukovar i Planet Street Painting, jedan od vodećih brandova uličnog slikanja u svijetu. Glavni cilj je promijeniti image grada Vukovara i postaviti ga na karte europske i svjetske suvremene umjetnost koja će biti prepoznata kako u Hrvatskoj tako i u Europskoj Uniji, a na koncu i svijetu. Projektom će se promijeniti vizualni identitet grada koji će biti privlačan i žiteljima Vukovara, ali i turistima koji u sve većem broju posjećuju ovaj grad.

Cijela priča se zakotrljala nakon odličnih reakcija na 3D sliku koju je Filip Mrvelj naslikao na mostu preko Vuke, u samom centru grada. Slika, koja se proteže na oko 100 kvadratnih metara, prikazuje srušeni drveni most, a riječ je o slici koja dobiva 3D efekt kada se promatra iz jedne točke uz upotrebu leće (kamere ili fotoaparata).

Samu sliku je financirao grad Vukovar, a slika je stvarana nekoliko dana. Vukovarci su bili oduševljeni novom ponudom u gradu, a slike su se mogle naći na društvenim mrežama dugo iza toga. Nakon toga uslijedilo je i Vukovarski 3D Zoo koji je činio pet 3D anamorfnih slika ukupne veličine oko 100m2, te se tako rodila ideja o održavanju 3D Street Art festivala s najpoznatijim svjetskim anamorfnim umjetnicima nazvana Vukovart – Luka umjetnosti.

Na Vukovart dolaze najpoznatija svjetska imena 3D Street Art scene (Alex Maksiov, Juandres Vera, Eduardo Relero, Cuboliquido, Nikolaj Arndt, Filip Mrvelj).  Tako će šest svjetskih 3D anamorfnih umjetnika na šest lokacija u Gradu Vukovaru stvarati jednu novu pozitivnu turističku priču i dati poseban umjetnički identitet koji Vukovar svakako zaslužuje.

Ovo je još jedan dokaz kako od jedne male akcije ili zamaha krila leptira, u ovom slučaju jedne 3D slike, može nastati jedna nova dodana vrijednost i manifestacija koja sutra može postati novi turistički proizvod i motiv dolaska na europskoj razini. Da, može se i od „ničega“ napraviti odlična turistička priča, no ništa ne ide preko noći i bez entuzijazma pojedinaca,  prepoznavanja prilike gradske Uprave, investiranja u bolje sutra te truda i sinergije svih sudionika.

I ne zaboravite, ulaganje u manifestacije nije trošak, nego investicija. Investicija koja će kroz par godina postati motiv dolaska i generirati turističku potrošnju koja se dispenzira vertikalno i horizontalno na druge industrije. To je najveća moć turizma.

Vukovar, luka na Dunavu, postaje luka umjetnosti – Vukovart

Vijesti: