U svijetu hotelijerstva često se govori o lojalnosti, ali rijetko djeluje pravovremeno. Novo istraživanje donosi upravo ono što je industriji nedostajalo: konkretne podatke o tome kada gost počinje “kliziti iz ruku” i kako ga zadržati.
Gost koji ne komunicira i od kojeg nemamo povratnu informaciju ne mora a priori biti zadovoljan. U mnogim slučajevima riječ je o početku diskretnog, ali trajnog odl...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium