![Gorana Barišić Bačelić: Kako kulturni resurs pretvoriti u turistički proizvod](https://hrturizam.hr/storage/images/2022/01/goranann-covder-temp-2-600x300.webp)
![Gorana Barišić Bačelić: Kako kulturni resurs pretvoriti u turistički proizvod](https://hrturizam.hr/storage/images/2022/01/goranann-covder-temp-2-600x300.webp)
![Ivan Voras: Kako proširena stvarnost može pomoći turističkom sektoru?](https://hrturizam.hr/storage/images/2022/01/vorascover1-600x300.webp)
Ivan Voras: Kako proširena stvarnost može pomoći turističkom sektoru?
22. siječnja 2022.
![Anja Bauer: Kako i zašto brendirati turističku destinaciju?](https://hrturizam.hr/storage/images/2022/01/anja-bauer-covder-temp-2_2-600x300.webp)
Anja Bauer: Kako i zašto brendirati turističku destinaciju?
15. siječnja 2022.
![Nina Novinić: Glavni faktor našeg uspjeha je što nismo razvijali priču po principu ključ u ruke](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/07/New-Project-51-600x300.webp)
![Krešimir Herceg: Moramo puno više ulagati u infrastrukturu. Ona je ključna za razvoj cikloturizma](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/07/New-Project-36-600x300.webp)
![Podcast HOMO TURISTICUS / Vrhunski turistički stručnjaci dijele svoje znanje, iskustvo, priče i savijete](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/07/New-Project-31-600x300.webp)
![Igor Nekić: Motiv dolaska je destinacija i svi zajedno se moramo boriti da privučemo gosta](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/07/New-Project-29-600x300.webp)
![Martina Nimac Kalcina: Moramo brendirati obiteljski smještaj u Hrvatskoj. Uspješno poslovanje u današnje vrijeme se bazira na specijalizaciji](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/07/New-Project-24-600x300.webp)
![Gojko Mavrinac: Ako želimo produžiti sezonu, turistički sektor mora stvoriti potražnju](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/06/New-Project-16-600x300.webp)
![Aleksandra Kuratko Pani: Mi koji nemamo sunce i more, moramo se boriti da goste zadržimo što duže](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/06/New-Project-6-600x300.webp)
![Rober Sedlar: Imamo povijesnu šansu skrojiti sve moguće nove zakone prema turizmu kako bi uhvatili korak s promjenama](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/06/sed1-600x300.webp)
![Profili emitivnih tržišta: Ključne informacije s tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske i Mađarske](https://hrturizam.hr/storage/images/2021/06/New-Project-28-600x300.webp)