U novom izdanju podcasta Homo Turisticus ugostio sam Goranu Barišić Bačelić, ravnateljicu Javne ustanove u kulturi Tvrđava kulture u Šibeniku.
U Hrvatskoj stalno pričamo o potencijalima, kojih svakako imamo praktički u svakoj regiji, no nikako da iste pretvorimo u turističke proizvode. Pogotovo kada govorimo o kulturnoj baštini koja čeka da se revitalizira i doživi novu "mladost".
No sama revitalizacija, koliko god ključna, nije dovoljna, jer posao tek tada počinje.
Cilj je da baština kroz kulturno turistički proizvod stvara dodanu vrijednost, pokrene ekonomiju, bude financijski samoodrživa (koliko god je to moguće), postane turistički proizvod, platforma za razvoj novih priča itd... sve ono što su napravili upravo u Šibeniku.
Upravo Tvrđava kulture u Šibeniku je najbolji primjer kako se pametno iskorištavaju EU fondovi i kako od potencijala i mrtvog kapitala isti pretvoriti u zaokruženu turističku priču tj. kulturno turistički proizvod. Revitalizacijom šibenskih tvrđava, Šibenik je doživio jednu novu blistavu perspektivu, kako turističku tako i gospodarsku.