Anja Bauer: Kako i zašto brendirati turističku destinaciju?

Anja Bauer, vlasnica agencije za branding Fabular koja stvara jedinstvene brand priče koje potiču pozitivne promjene.

OPEN

Autor:  Goran Rihelj

15. siječnja 2022.

Nakon preduge pauze, opet krećemo sa podcastom Homo Turisticus. 

U 2022. godini imao sam čast ugostiti Anju Bauer, vlasnicu agencije za branding Fabular, koja stvara jedinstvene brand priče koje potiču pozitivne promjene.

Anja je 14 godina vodila Brandoctor, a zatim otvorila svoju branding agenciju Fabular. Prije toga je radila za Audi u Birminghamu u Velikoj Britaniji, te za BBDO Zagreb. Autorica je jedinstvene metodologije Osam sastojaka koji grade brand™ koja predstavlja popis sastojaka potrebnih da bi brand napredovao.Objavila je i niz članaka o brand strategijama na koje su se referirali brojni poslovni i dizajnerski lideri. 

Njezin rad dobio je brojne nagrade, zahvaljujući dobitnim rezultatima klijenata ostvarenim nakon brandinga i rebrandinga. Neke od nagrada uključuju REBRAND 100® Global Awards, Benchmarks, Red Dot, Art Directors Club New York i Design Week London. Brand consultanti iz njezine agencije Fabular nedavno su uvršteni u REBRAND Hall of Fame, što ih svrstava među najsnažnije globalne brand consultante.

Anja bauer covder temp 3

Tako je svoj potpis Anja Bauer i agencija Fabular stavila na mnoge vizualne identitete, slogane i brend strategije kao što je brendiranje grada Trogira, kao prve destinacije u Hrvatskoj koja je krenula s cjelovitom brend strategijom, bar Jellyfish in Space, Hotel Ikador, brand jedinstvenih luksuznih hotela - Stories, Croatian Unique Hotels, slogan "Jer ne možeš računati na snijeg" za vilu Nai 3.3, kao i mnogih drugih brendova. 

/ / / Trogir je postao brend!

/ / / Predstavljen novi hrvatski brand jedinstvenih hotela: Stories, Croatian Unique Hotels

Kako i zašto brendirati turističke destinacije tema je glasnog razmišljanja u kojem smo pričali važnosti brendiranja u turizmu, kako brendirati jednu turističku destinaciju, koji su to procesi te u konačnici što je to brend.

"U našoj jedinstvenoj metodologiji prema kojoj razvijajmo brend jedna od elemenata je diferencija. Budite drugačiji od drugih. Jer ako ćemo biti kao i svi drugi, tko će nas primijetiti. Zato kažem da su brendovi su kao ljudi. Svaka osoba je jedinstvena i ne smijemo biti kopije. Tko voli kopiju? Nitko. Budite jedinstveni", naglašava Bauer. 

Cijelo glasno razmišljanje pročitajte u prilogu. Uživajte, ja jesam. 

 

Kako slušati podcast? 

Kada šećete i trčite, kada se vozite u automobilu, ujutro kada se pripremate za posao, kada radite neke poslove oko kuće ili jednostavno legnite ili sjednite i opustite se. Svako ima svoje navike i načine, ja osobno slušam podcast čak i kada kosim travu i uređujem dvorište.

Podcast možete slušati OVDJE, kao i na Amazon MusicGoogle PodcastSpotify ili preko Apple Podcast

Sve dosadašnja glasna razmišljanja Homo Turisticus poslušajte ovdje 

 

Autor:  Goran Rihelj

15. siječnja 2022.