Novim konceptom, odnosno jačanjem brenda i stvaranjem kvalitetne zajednice, umjesto ulaganja u marketing na tražilicama, Airbnb je ostvario veću prodaju od one koju je imao prije pandemije koronavirusa. Prilagodljivost platforme novim trendovima, omogućila je i pružanje pomoći, odnosno u kratkom vremenu Airbnb je ponudio smještaj za do 100.000 ukrajinskih izbjeglica.
Naime, prema riječima Kathrin...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium