Airbnb je u 2024. uspješno povećao svoj tržišni udio u usporedbi s hotelima i bio je u dobroj poziciji da se natječe s Vrbo-om, podružnicom Expedije. Tvrtka svoj uspjeh pripisuje inovacijama i profinjenoj strategiji brenda.
"Naša poboljšanja proizvoda i ciljani marketinški napori pomogli su nam privući na platformu tradicionalne hotelske goste, što nam je omogućilo povećanje našeg tržišnog udjela...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium