VR Hotelo novi je VR proizvod na tržištu, no zanimljiv je zato što je njegova primjena u potpunosti fokusirana na hotelsku industriju.
Turistički sektor i hotelska industrija oduvijek je bila na čelu inovacija, a hotelski brendovi neprestano traže nove načine za poboljšanje iskustva gostiju. U proteklom desetljeću virtualna stvarnost (VR) pojavila se kao moćan alat za hotele koji nude nove načine interakcije sa svojim klijentima - kako za zabavu tako i kao alat za povećanje prodaje.
A sada taj trend dolazi i u Hrvatsku.
Benefiti koje VR tehnologija može donijeti hotelima su brojni, i na našem tržištu još uvijek neiskorišteni, navodi Ante Fumić iz Prilika Grupa čiji je novi proizvod upravo implementacija virtualne stvarnosti za hotele kroz proizvod VR Hotelo.
"Ideja iza proizvoda je korištenjem VR tehnologije gostu donijeti potpuno realan "teaser" prikaz iskustva u hotelu i oko njega i potaknuti ga na aktivnost, odnosno kupnju. Danas ne postoji tehnologija koje na bolji način može ljude navesti na djelovanja i približiti im iskustva iz raznih sfera života. U trenutku kad gost hotela stavi headset na glavu možemo vam garantirati da on postaje čovjek otvoren za sve mogućnosti i da će se odlučiti za iskustvo na koje prije toga nikad ne bi niti pomislio. Upravo u tome je moć VR tehnologije nad svim drugim rješenjima." ističe Fumić.
Sam koncept VR-a najbolje možemo prikazati kao novi medij za komunikaciju i prodaju, a mogućnosti su neograničene u kontekstu sadržaja. Sve je stvar produkcije i cilja komunikacije, ili čak i povećanja prodaje, što je svakako zanimljivo hotelijerima.
S jedne strane imamo fokus na B2C segment ili prema gostima hotelima gdje na zabavan i drugačiji način možete upoznati goste o svojem hotelu, od zabavnog do wellness sadržaja, kao i B2B model. Naglašavam, VR je samo novi digitalni medij, kao što su tv displayi itd... interaktivan je i daje jedno novo i drugačije iskustvo.
Ante Fumić: VR Hotelo povećava prodaju hotela, te omogućava nove opcije prodaje već postojećih proizvoda hotela, destinacije i partnera u 360 obliku.
Platforma VR Hotelo namijenjena je hospitality industriji u više smjerova, dakle i u B2B i u B2C modelu.
"B2C model je prvi modul koji smo objavili, a odnosi se na VR headset koji se postavlja na recepciji hotela, potpuno je samostalan i stalno upaljen uređaj, te se u njemu prikazuje sadržaj koji hotel odluči i sam izabere da se prikazuje. Kontrola nad headsetom se provodi isključivo pokretom očima korisnika, te ne predstavlja nikakvo opterećenje za recepcionere na recepciji u hotelu. S jedne strane hotel dobiva platformu za cross-sell i up-sell svojih, kao i tuđih proizvoda - sadržaja hotela, sadržaja okolice i destinacije, sadržaja hotelske grupacije, kao i još jednu mogućnost promocije već postojećeg klasičnog marketinškog materijala koji se također može implementirati u VR Hotelo.
S druge strane gosti dobivaju atraktivno iskustvo, neobičan i daleko kvalitetniji 360 i 3D sadržaj, te mogu vidjeti kako zaista izgleda hotel, npr. njegov restoran, ponuda hrane, bazen ili spa. Također, mogu vidjeti primjerice i vožnju na quadovima u okolici hotela snimljenu 360 kamerom u trajanju od 30 sekundi, kako bi im se najavila prava vožnja koju mogu kupiti na recepciji. Gost tako može vidjeti dodatnu hotelsku ponudu (wellness, restoran, bazen, ture, vaše ostale hotele…), atrakcije u okolici hotela i na destinaciji(prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, eno-gastro ponudu, sportske aktivnosti…) i ostali sadržaj koji je vezan uz vaše poslovanje a koji se dodatno naplaćuje gostima. Dakle, korisnost je za goste višestruka." ističe Fumić i navodi kako im nije ideja potpuno zamijeniti papirnatu brošuru na ulazu u hotele, već raditi na ekološkoj osviještenosti ponuđača programa na način da hotela višestruko uvećaju kvalitetu prodaje kao i sam doživljaj korisnika koji su stavili headset na glavu i dobili teaser iskustva koje se prodaje, pri čemu im se može istaknuti i cijena.