Novo istraživanje Accora u Europi daje potvrdu važnosti recenzija i ocjena gostiju prilikom rezerviranja smještaja u hotelu. Recenzije su kao što znamo, postale najvažniji marketinški alat i među najvažnijim kapitalom.
A kao što znamo recenzije dolaze od samih gostiju tj. kvalitete ukupne usluge i doživljaja hotela. Kvalitete usluge za koju su zaduženi zaposlenici hotela, ponajviše oni koji su na...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium