Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije (TZ SDŽ) u sklopu nastupa na sajmovima Travel and Adventure Show u Sjedinjenima Američkim Državama, održala je posebno događanje posvećeno predstavljanju Srednje Dalmacije i Dalmatinske marende predstavnicima američkih putničkih agencija, odnosno organizatora putovanja.
Na posebnom događanju koje se održalo u New Yorku, uz direktoricu Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivanu Vladović, prisustvovao je i ministar turizma i sporta Tonči Glavina, veleposlanik RH u Sjedinjenim Američkim Državama Pjer Šimunović, gradonačelnik Grada Hvara Rikardo Novak i direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku Leila Krešić-Jurić.
Tržište Sjedinjenih Američkih Država profiliralo se kao najzastupljenije emitivno tržište izvan Europe za Srednju Dalmaciju. Naime, prošle godine, Splitsko-dalmatinsku županiju posjetilo je 261.000 turista iz SAD-a koji su ostvarili 785.000 noćenja, odnosno riječ je po dolascima o petom najvećem emitivnom tržištu za Splitsko-dalmatinsku županiju.
Shvaćajući važnost i potencijal daljnjeg pozicioniranja na ovom tržištu, organizirano je posebno događanja kako bi se predstavilo bogatstvo turističke ponude i enogastronomskihdelicija Splitsko-dalmatinske županije. Gastro scena bila je predstavljena kroz maštovite kreacije Šefova kuhinja iz mediteranskih i europskih regija, predvođenih renomiranim masterchefom Željkom Nevenom Bremecom uz glazbenu pratnju i nastup Katice Marinović.