Digitalizacija: Nacionalni park Plitvička jezera započeo partnerstvo s Orioly

Svako poduzeće ima viziju promijeniti svijet ili okolinu oko sebe. Listopad 2023. u domaćoj travel-tech kompaniji Orioly-u će obilježiti kao jedan od...

Autor:  HrTurizam.hr

28. studenoga 2023.

Svako poduzeće ima viziju promijeniti svijet ili okolinu oko sebe.

Listopad 2023. u domaćoj travel-tech kompaniji Orioly-u će obilježiti kao jedan od takvih trenutaka jer su s ponosom objavili kako su započeli suradnju s našim najpoznatijim Nacionalnim parkom Plitvička jezera.

Nacionalni park Plitvička jezera je kao perjanica hrvatskog turizma prvi u svom segmentu odlučio napraviti digitalni korak naprijed i otvorio dodatne mogućnosti promocije svoje ponude. Sve zahvaljujući digitalizaciji. 

Učinili su to na način da su 2019. godine, u sklopu Akcijskog plana za upravljanje posjetiteljima, kada su uveli sustav online kupnje ulaznica. Iz tog razloga, kreiran je sustav s limitiranim brojem ulaznica po satu i ulazu, povoljnijim popodnevnim cijenama ulaznica u sezoni kao i povoljnijim cijenama ulaznica izvan sezona.

/// Nacionalni park Plitvička jezera pokrenuo suradnju s GetYourGuide

No, nisu stali samo na tome, već su od ove godine, točnije, krajem listopada, pokrenuli suradnju između vlastitog sustava za naplatu ulaznica i GetYourGuide platforme, čiju su integraciju uspostavili upravo iz Orioly-a

Ova integracija omogućuje usklađivanje prodaje na OTA kanalima i putem vlastitog web shopa. Na taj se način doskočilo potencijalnom problemu overbookinga koji predstavlja rizik u slučaju prodaje kroz više kanala.

Plitvicka jezera suradnja orioly 1 large

 

"Posljednjih nekoliko mjeseci potiho smo razvijali povezivanje nekoliko sustava koji će omogućiti našem biseru pod zaštitom UNESCO-a prodaju putem novih kanala. Riječ je o složenom projektu koji smo uspjeli realizirati u roku od samo dva mjeseca”, izjavila je Vesna Milanović, Customer success menadžerica iz Orioly-a.

Otvaranje ovakvog prodajnog kanala će se omogućiti promocija i prodaja i na sličnim globalnim platformama, jednostavnija optimizacija marketinških i prodajnih kampanja, širenje, odnosno produženje sezone, kao i razvoj novih turističkih proizvoda za zahtjevniju ciljanu publiku.

Sam projekt realiziran je u roku od dva mjeseca, a na njemu su radili timovi marketinga i prodaje NP Plitvička jezera, web shop tim te razvojni tim Orioly-a čija tehnologija omogućava online rezervacije i plaćanje te distribuciju ponude na online travel agencije.

“Svatko tko radi u travel techu živi za ovakve trenutke. Trenutke kada je vaš rad prepoznat od strane svjetski priznatih bisera turizma. Svi članovi Orioly tima su ponosni što na ovaj način ostavljamo dodatni trag u digitalizaciji hrvatskog turizma. Naš razvojni tim je izrazito zadovoljan efikasnom suradnjom više timova, a u 2024. očekujemo nastavak pisanja ove odlične priče”, izjavio je Ivan Ilijašić, vlasnik Orioly-a

Ovim potezom Nacionalni park Plitvička jezera pokazao je da slijede trendove koji će im omogućiti razvijanje novih ideja i proizvoda, ali i osigurati bolju promociju te zadovoljavanje digitalnih potreba turista, koji svakako uključuju jednostavniji proces rezerviranja i plaćanja željenog iskustva.

2023. godina je još jednom pokazala da svjetski, ali i domaći turizam mora krenuti u digitalnu transformaciju kako bi lakše upravljao svojim poslovanjem te podigao kvalitetu usluge. Bez digitalizacije u turizmu danas nema ozbiljnog poslovanja i razvoja.

Autor:  HrTurizam.hr

28. studenoga 2023.