Manja kvaliteta usluge uz nadoplatu svih ostalih dodatnih benefita, a uz najjeftiniju cijene leta bila je poslovna filozofija Ryanair-a koji je uspio napraviti "game changer" na cijelom avio tržištu.
Jeftiniji zračni prijevoz dodatno je pokrenuo cijelo turističko tržište i globalna putovanja su postala dostupnija kao nikada prije. No, poslovni model jeftinih avionskih karata može funkcionirati sa...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium