Flix objavio svoj prvi dobrovoljni izvještaj o održivosti (ESG) kao temelj za kontinuirano poboljšanje, veću transparentnost te najavio svoju predanost ugljično neutralnim putovanjima u Europi do 2040. godine. S objavljenim prvim izvještajem o održivosti, Flix se obvezuje na kontinuirano buduće poboljšanje i povećanje transparentnosti prema dionicima, od zaposlenika do putnika
Flix predstavlja svoj prvi dobrovoljni izvještaj o održivosti (ESG), obilježavajući tako još jednu značajnu prekretnicu u povijesti svog poslovanja i predanosti ostvarenju svoje vizije održivosti. Izvještaj je temeljen na priznatom GRI (Global Reporting Initiative) standardu.
S više od 5.500 destinacija diljem svijeta te pružanjem održivih i pristupačnih načina putovanja u Europi, Americi, Turskoj i nadolazećem lansiranju u Indiji (očekivano u 2024. godini), tvrtka je objavila ovaj izvještaj kako bi osigurala još veću transparentnost prema svim dionicima. Izvještaj predstavlja referentnu vrijednost i čvrsti temelj za daljnji rast i razvoj kompanije prema svim dionicima.
André Schwämmlein: ˝S rastom dolazi i velika odgovornost. Spremni smo preuzeti je.˝
˝S iznimnim zadovoljstvom najavljujemo naš prvi izvještaj o održivosti, koji će nam neupitno poslužiti u ostvarenju naše vizije održivih i pristupačnih putovanja. Uz to, pokrećemo proces postupnog unapređenja putem kontinuiranog izvještavanja i definiranja ključnih pokazatelja uspješnosti i ciljeva˝, izjavio je André Schwämmlein, Flix CEO i suosnivač.
U skladu s uobičajenim ESG okvirom i načelom dvostruke važnosti, Flix izvještaj o održivosti istražuje ključne teme vezane uz Flix te njihov utjecaj na gospodarstvo, okoliš i društvo. Istovremeno prepoznaje njihovu dugoročnu važnost za uspjeh tvrtke.
U svojoj ESG strategiji, Flix se usredotočuje na četiri ključna područja: Ljudi, Planet, Mobilnost i Upravljanje. Navedena područja detaljnije su opisana u izvještaju, pružajući analizu njihove dvostruke važnosti. Detaljnije informacije mogu se pronaći na Flix web stranici - Flix ESG izvještaj
˝Kao kompanija, svjesni smo važnosti vrijednosti koje oblikuju našu viziju, kao i utjecaja koji naše poslovanje ima na zajednicu. Stoga smo predani pružanju dodatne vrijednosti zajednici kojoj služimo, te smo otvoreni za transparentno prikazivanje kako naših prednosti, tako i izazova s kojima se suočavamo˝ zaključio je André.