Flix kao globalni prijevoznik putnika koji nudi održiva i cjenovno prihvatljiva putovanja, te prometuje u 39 zemalja diljem svijeta, izvijestio je o rekordnoj ljetnoj sezoni (Q2/Q3, 2022.). Zahvaljujući snažnom povratku potražnje nakon pandemije i porastu važnosti ekološki prihvatljive mobilnosti, Flix je povećao broj putnika za 130% diljem svijeta u periodu od travnja do rujna 2022. godine, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Oporavak poslovanja rezultat je globalne Flix ekspanzije, a broj prevezenih putnika nadmašio je predpandemijsku razinu broja putnika iz 2019. godine na razini cijele Flix grupe.
Za svojih 34 milijuna putnika, Flix je u svoju mrežu linija povezao više od 3.000 destinacija u Europi, Sjevernoj Americi, Turskoj i Brazilu te osigurao visoku profitabilnost tijekom sezonskih mjeseci na razini cijele grupe.
"Ponosan sam što se Flix nakon pandemije vratio jači nego ikad i to zahvaljujući našim kontinuiranim ulaganjima u održivi oporavak. Nastavit ćemo s daljnjim ulaganjima u budućnost mobilnosti na profitabilan i održiv način. Investiranje u jačanje tržišta u Americi, Kanadi, Brazilu, Portugalu te Baltičkim zemljama tijekom pandemije, pokazalo se još jednim hrabrim i uspješnim potezom u smjeru ostvarenja naše vizije", izjavio je André Schwämmlein, Flix CEO.